Amam Skrevet 28. januar 2015 #681 Del Skrevet 28. januar 2015 Oppfylt. Men du må betale firedobbel pris Jeg ønsker meg popcornmaskin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #682 Del Skrevet 28. januar 2015 Ok kvaliteten øker, men alt de selger nå er fullstendig ut... Jeg ønsker meg en iskald, 0.35 sprudlende frisk Cola Anonymous poster hash: e3dad...11a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 28. januar 2015 #683 Del Skrevet 28. januar 2015 Det får du, men du må reise 15 mil for å hente den Jeg ønsker meg en flink dobbeltgjenger som jeg kan sende på jobb tidlig om morgenen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 28. januar 2015 #684 Del Skrevet 28. januar 2015 NJ møter på dobbeltgjengeren din på vei ut døra og de bestemmer seg spontant for å bare hoppe på flyet til Island i samme øyeblikk. Jeg ønsker meg en masse penger! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 28. januar 2015 #685 Del Skrevet 28. januar 2015 Du får masse penger, men verden går tilbake til byttehandel Jeg ønsker at hunden min er voksen og ferdig oppdratt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 28. januar 2015 #686 Del Skrevet 28. januar 2015 (endret) Hunden din kan nå hentes på Island, ferdig trent. Og formodentlig voksen også. Jeg ønsker meg en kul klokke, og som fungerer selvfølgelig. Endret 28. januar 2015 av Vux Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 28. januar 2015 #687 Del Skrevet 28. januar 2015 Du får klokken din, men to barn døde mens de laget den. (Vil du fortsatt ha den?) Jeg skulle ønske bilen min kunne være problemfri i 2015! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #688 Del Skrevet 28. januar 2015 Ei klokke skal du få. Men den tåler ikke hudkontakt så du må bære den utenpå klærne Jeg ønsker meg en vellykket date Anonymous poster hash: 2d62d...d6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #689 Del Skrevet 28. januar 2015 Du får en kul, fungerende klokke, men du mister den i når du ror til hytten. Jeg ønsker at mange lesere i Lyg og lygenytt, slik at tråden ikke dør.Anonymous poster hash: 3bf53...adc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 28. januar 2015 #690 Del Skrevet 28. januar 2015 (endret) Daten leste "dump han" på KG. Lyg og lygenytt ble slettet av en moderator som følte seg truffet. Jeg ønsker meg en ny bil. Endret 28. januar 2015 av Petter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 28. januar 2015 #691 Del Skrevet 28. januar 2015 (endret) Mange leser, men tråden blir slettet av moderatorene Du får en ny bil, men selgeren likte ikke at du var så god til å prute - så han gjemte rekeskall i inventaret slik at du må kjøre med skikkelig ekkel stank Jeg ønsker å komme meg til Island fortest mulig for å kapre tilbake NJ, hunden og dobbeltgjengeren min! Endret 28. januar 2015 av Jessica! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #692 Del Skrevet 28. januar 2015 Du får en ny bil av moderatorteamet fordi du er så flittig på kg. Men bilen er en lekebil, de hadde ikke råd til noe annet. Jeg ønsker meg et ordentlig stort helikopter.Anonymous poster hash: 3bf53...adc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 28. januar 2015 #693 Del Skrevet 28. januar 2015 Du fikk et skikkelig stort helikopter, men det traff en telefonledning på jomfruturen. Jeg vil ha Hoppetaujenta sittende i fanget mitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 28. januar 2015 #694 Del Skrevet 28. januar 2015 Det er søtt! Men hun er så hoppende og sprettende at du får store blåmerker Jeg ønsker å komme meg til Island fortest mulig for å kapre tilbake NJ, hunden og dobbeltgjengeren min! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 28. januar 2015 #695 Del Skrevet 28. januar 2015 (endret) Folk i forsvaret hører Jessicas bønn og sender avgårde en turbinmotor mtb med kurs for Island, men blir distrahert av noe de ser i sjøen og blir liggende å suse der til de går nær tom for drivstoff og må dra tilbake. (Kapteinen er innlånt fra det svenske forsvaret) Jeg ønsker meg gode naboer. Endret 28. januar 2015 av Vux Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. januar 2015 #696 Del Skrevet 28. januar 2015 (endret) Det får du ikke, du får en gammel sur gubbe Jeg vil ha en toppers stereoanlegg Endret 28. januar 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 28. januar 2015 #697 Del Skrevet 28. januar 2015 Det skal du få. Men det spiller bare musikk fra 50-tallet Jeg vil ha en gladnyhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meglerfrøken Skrevet 28. januar 2015 #698 Del Skrevet 28. januar 2015 du får et toppers stereoanlegg, men det koster så mye å bruke det, at du kun kan bruke det til bokhylle. Jeg ønsker meg massasje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #699 Del Skrevet 28. januar 2015 Det får du, men massøren har så lange negler at du stikker fortere enn Grete Wairz for å komme unna. Jeg ønsker køordning for å poste i denne populære tråden.Anonymous poster hash: 3bf53...adc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 28. januar 2015 #700 Del Skrevet 28. januar 2015 Det får du. Men noen sniker alltid foran deg og det blir aldri din tur Jeg ønsker meg en real latterkule Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå