Gå til innhold

Forsiktig med hva du ønsker deg.

Chiyo

Anbefalte innlegg

Gjest pærecider

Jeg ønsker meg en anton-berg sjokolade som smaker godt, er sunn, ikke giftig, ikke gammel

Og vips, så får du en anton-berg sjokolade, som oppfyller dine krav. Aberet? Det er selveste Anton Berg som står der ute, naken, dyppet i sjokolade og med et fårete glis om kjeften.

Edit: Ser at noen var raskere enn meg. Ok, da.

Du som ønsket å ikke ha vannskrekk, vips, så har du ikke vannskrekk. Men vannet bare elsker deg, så nå går du konstant rundt med en liten regnsky over hodet ditt, den vil bare vanne deg, tilbe deg, forfriske deg.

Jeg ønsker meg en god og spennende bok!

Endret av pærecider
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får en spennende bok, men du klarer ikke legge den fra deg, sover ikke på ukesvis og får mørke ringer under øynene og dårlig hud!

Jeg ønsker meg å møte Nicole Kidman

Endret av Lupi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du møter nicole kidman. hun er kannibal. mums mums mums.

jeg vil slippe å ha vondt i tungen etter at jeg bet meg selv der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du møter nicole kidman. hun er kannibal. mums mums mums.

jeg vil slippe å ha vondt i tungen etter at jeg bet meg selv der.

Du får et vidundermiddel som fjerner smerten, men det gjør at tungen din vokser og vokser, og blir kjemteplang!

Jeg ønsker meg å treffe den rette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du treffer ham. med pistol. han dør fort og smertefritt, fred være med ham.

jeg ønsker meg en større penis

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

Ønsket innvilget.

Men den kan aldri bli stiv, og den lekker urin i tide og utide.

Jeg vil bli verdenskjent lamatrener.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pærecider

Jeg vil bli verdenskjent lamatrener.

Grattis, nå er du verdenskjent lamatrener, du trener din egen lille lamahær av superintelligente lamaer. Men de begynner å tenke selv og gjør mytteri, og du drukner i lamaspytt.

Jeg trenger nye vårsko.

Endret av pærecider
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

Vårsko får du :lur:

Aberet med dem er at det er det eneste paret sko du kommer til å eie resten av livet og når de er våte spirer det mose på dem.

Jeg vil gjerne like fisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest celine

Ønsket innvilget :cool: Faktum er at du bare liker fisk, ingenting annet. Samtidig er du så allergisk at en bit kan gjøre deg alvorlig syk, kanskje til og med ta livet av deg.

Jeg ønsker at noen kunne ta vårpussen på båten min gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar vårpussen for deg ganske så gratis.

Dessverre er jeg tvunget til å gjøre det fordi jeg er dømt til samfunnstjeneste, så jeg lar alt mitt innestengte raseri gå ut over deg og båten.

Jeg tagger blant annet "celine har lus", "Jeg selger dop, ring meg!" og "celine hører på Backstreet Boys" over hele båten og lakker over.

Er det seilbåt, så lager jeg endog et splitternytt seil til deg med teksten "For a good time, call (telefonnummeret ditt)

Jeg vil ha like mye hell i livet som fetter Anton

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærecider

Jeg vil ha like mye hell i livet som fetter Anton

Og vips, så er du like heldig som fetter Anton. Men du kommer til å erfare sannheten i det nynorske uttryket, 'haters gonna hate' Du har nå millioner av lottopenger, luksusyacht, livstidsforbruk på pampers, sursild og nugatti, men ingen liker deg og du blir alene for alltid.

Jeg ønsker at Myndefrøkna var ferdig med løpetida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

Og vips, så er du like heldig som fetter Anton. Men du kommer til å erfare sannheten i det nynorske uttryket, 'haters gonna hate' Du har nå millioner av lottopenger, luksusyacht, livstidsforbruk på pampers, sursild og nugatti, men ingen liker deg og du blir alene for alltid.

Jeg ønsker at Myndefrøkna var ferdig med løpetida!

Frk. mynde har ingen løpetid lengre. Aldri, derimot er hun fruktbar og mottakelig for hannhunder hele året og resultatet er masse blandingshvalper som bare plomper ut av henne.

Jeg skulle ønske at hunden min kunne dusje seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønske oppfylt, men den bruker opp varmtvannet hver dag

Jeg skulle ønske pizza var sunt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle ønske at hunden min kunne dusje seg selv.

Hunden din dusjer seg selv både sent og tidlig, dessverre har den ikke lært at man må stenge vanntilførselen etterpå, så vannet bare pøser ut av dusjhodet på full styrke. Hunden din røyter noe enormt, og hundehår-gulvteppet gjør sluket pottet tett, så det tar ikke lang tid før boligen får massive vannskader som forsikringsselskapet nekter å dekke.

Hunden din ødelegger boligen til familien din og til vennene dine iløpet av et lite ubevoktet øyeblikk på badet, og du og hunden blir fryst ut.

Jeg skulle ønske pizza var sunt!

Oida, ble slått på målstreken der

Pizza er sunt, men det finnes kun i pappeske- eller sagmuggsmak.

Jeg vil ha gress som aldri trenger å klippes i hagen.

Endret av Nimorna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gresset får du. Kjipt kunstgress. Lukter plast og du skjærer deg på det støtt og stadig

Jeg ønsker meg en ny klokke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gresset får du. Kjipt kunstgress. Lukter plast og du skjærer deg på det støtt og stadig

Jeg ønsker meg en ny klokke

Ny klokke skal du få, men tallene er spredt rundt omkring og det er desverre ingen klokkeviser - kun sekundviser.. så lykke til og gratulerer med ny klokke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny klokke skal du få, men tallene er spredt rundt omkring og det er desverre ingen klokkeviser - kun sekundviser.. så lykke til og gratulerer med ny klokke :)

Ønsk deg noe da :)

Jeg står klar til å oppfylle ødelegge ønsket :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsk deg noe da :)

Jeg står klar til å oppfylle ødelegge ønsket :lur:

oi, sorry :P

Jeg ønsker meg en bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familien din spleiser på bil til deg, men det viser seg at den er stjålet fra ELDENELDEN! :haar:

Du må gjennom en opprivende rettssak hvor advokatene kaster seg over deg og river både deg og økonomien din i fillebiter mens journalistene skriver så blekket spruter.

Når roen har senket seg over hele sirkuset får du tilbud om å ha ELDENELDEN med ELDENELDEN en gang, så skal du få lov til å beholde bilen og slippe mer mediekjør. Når ELDENELDEN er vel overstått og bilen er din til odel og eie viser det seg at bilen er en skraphaug som aldri kommer til å være i nærheten av en godkjent EU-kontroll, og at det ligger gjenglemte, råtne og uigjenkjennelige matvarer i bagasjerommet.

Jeg skulle ønske at ingen av klærne mine verken krymper, falmer eller blir hullete

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærecider

Jeg skulle ønske at ingen av klærne mine verken krymper, falmer eller blir hullete

Wish granted, men de blir stjålet. Det viser seg at det er Sirkusklovneforeningen som har lett etter passende kostymer for sin neste opptreden, og dine var visst midt i blinken.

Jeg ønsker meg en gratis hushjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...