Pawn Hearts Skrevet 17. september 2012 #501 Del Skrevet 17. september 2012 CadillacJane gjør stor suksess i hele den vestlige verden, til forargelse for moralistene. Under en turné i USA tar en kristenfundamentalistisk bevegelse affære; de doper deg ned og kastrerer deg. Jeg skulle ønske at minioperaen min ble spilt inn med førsteklasses musikere og sangere uten at jeg måtte betale noe for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Solstråle Skrevet 17. september 2012 #502 Del Skrevet 17. september 2012 Ønske oppfylt, men du mister stemmen Ønsker meg å kunne maaaale! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lashara Skrevet 17. september 2012 #503 Del Skrevet 17. september 2012 det får du, men du blir besatt og begynner å male overalt. Det ender med at du blir arrestert for herverk og får erstatningskrav på mange millioner. Jeg ønsker meg en maskin som kan flytte meg i tid og sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Solstråle Skrevet 17. september 2012 #504 Del Skrevet 17. september 2012 det får du, men du blir besatt og begynner å male overalt. Det ender med at du blir arrestert for herverk og får erstatningskrav på mange millioner. Jeg ønsker meg en maskin som kan flytte meg i tid og sted. Du blir flyttet frem i tid og må bo på Mars... alene Jeg ønsker meg å lage gode muffins! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucid Skrevet 17. september 2012 #505 Del Skrevet 17. september 2012 Du blir flyttet frem i tid og må bo på Mars... alene Jeg ønsker meg å lage gode muffins! Ønske oppfylt, men du glemmer hvordan du lager alt annet. Og da mener jeg ALT! Barn, middag, brødskive med pålegg, snømann, you name it. Jeg ønsker at magen min kunne bli litt snillere mot meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crow Skrevet 17. september 2012 #506 Del Skrevet 17. september 2012 Magen din blir så snill og pusete at du aldri hører noe mer fra den. Derfor glemmer du å spise, og sulter i hjel. Jeg vil bli kvitt alt det gråe i håret mitt og ha tilbake min naturlige hårfarge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Solstråle Skrevet 18. september 2012 #507 Del Skrevet 18. september 2012 Magen din blir så snill og pusete at du aldri hører noe mer fra den. Derfor glemmer du å spise, og sulter i hjel. Jeg vil bli kvitt alt det gråe i håret mitt og ha tilbake min naturlige hårfarge Ønske oppfylt men alt håret detter av! Jeg ønsker å redde alle de fattige barna i Afrika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærecider Skrevet 18. september 2012 #508 Del Skrevet 18. september 2012 Jeg ønsker å redde alle de fattige barna i Afrika Du klarer det, og plutselig kom alle barna på besøk til deg, SAMTIDIG! Lykke til med å skaffe mat og husvære til noen millioner unger. Jeg skulle ønske at jeg hadde ork til å trene ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lupi Skrevet 18. september 2012 #509 Del Skrevet 18. september 2012 Du klarer det, og plutselig kom alle barna på besøk til deg, SAMTIDIG! Lykke til med å skaffe mat og husvære til noen millioner unger. Jeg skulle ønske at jeg hadde ork til å trene ikveld. Du trener hele natten lang, men blir så sliten at du ikke orker trene mer senere... noen gang;) Jeg skulle ønske sjokolade var sunt og kalorifritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærecider Skrevet 18. september 2012 #510 Del Skrevet 18. september 2012 Jeg skulle ønske sjokolade var sunt og kalorifritt! Og nå er all sjokolade sunn og kalorifri, men til gjengjeld får du luft i magen hver gang du eter sjokolade, og det som kommer ut er ikke lekkert, både i lyd og lukt. Naboene dine tror at en bombe har gått løs, så når du blir funnet på do med sprukket buksebak, så blir du lagt i jern og sendt til et toppsikret fengsel. Jeg ønsker at mobilen min kunne gå bort og lade seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lupi Skrevet 18. september 2012 #511 Del Skrevet 18. september 2012 Og nå er all sjokolade sunn og kalorifri, men til gjengjeld får du luft i magen hver gang du eter sjokolade, og det som kommer ut er ikke lekkert, både i lyd og lukt. Naboene dine tror at en bombe har gått løs, så når du blir funnet på do med sprukket buksebak, så blir du lagt i jern og sendt til et toppsikret fengsel. Jeg ønsker at mobilen min kunne gå bort og lade seg selv. Telefonen din går bort og lader seg selv, men fordi den har blitt "levende" så løper den fra deg hver gang du trenger den! Jeg skulle ønske at det var påske nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærecider Skrevet 18. september 2012 #512 Del Skrevet 18. september 2012 Jeg skulle ønske at det var påske nå Tidsmaskinen sender deg nå fram i tid, men bommer litt på tider, det er nå april 2053, og da sitter du på gamlehjem og vet ikke hvor eller hvem du er. Jeg ønsker meg ny høstjakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lupi Skrevet 18. september 2012 #513 Del Skrevet 18. september 2012 Tidsmaskinen sender deg nå fram i tid, men bommer litt på tider, det er nå april 2053, og da sitter du på gamlehjem og vet ikke hvor eller hvem du er. Jeg ønsker meg ny høstjakke Du får en kjempe fin høstjakke, men den er full av lopper. Du får en alergisk reaksjon og ender på sykehus der du bare får en ekkel grøt. Jeg ønsker meg en tigerunge som er baby for alltid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærecider Skrevet 18. september 2012 #514 Del Skrevet 18. september 2012 Jeg ønsker meg en tigerunge som er baby for alltid! Vips, så har du verdens søteste lille tigerunge, den vil aldri bli voksen. Men som babyer flest, så er den ikke stueren, og vil heller ikke lære å bli det. Så nå må du gå etter den med hundepose og salmiakk for å vaske vekk etterlatenskapene til den lille søtnosen. Jeg skulle ønske at pengene kom idag og ikke på mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lupi Skrevet 18. september 2012 #515 Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Vips, så har du verdens søteste lille tigerunge, den vil aldri bli voksen. Men som babyer flest, så er den ikke stueren, og vil heller ikke lære å bli det. Så nå må du gå etter den med hundepose og salmiakk for å vaske vekk etterlatenskapene til den lille søtnosen. Jeg skulle ønske at pengene kom idag og ikke på mandag! Pengene er der! Men du bruker opp alt i dag og må spise restemat... og gress(!) resten av måneden. Jeg ønsker at det ikke skal regne på to dager... bare her i Norge sånn at det ikke blir tørke andre steder, men ikke at det blir oversvømmelse noen andre steder heller... og ikke tørke i Norge... Lykke til med å finne problemer med den Endret 18. september 2012 av Lupi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 18. september 2012 #516 Del Skrevet 18. september 2012 Hva ønsker du deg, Lupi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 20. september 2012 #517 Del Skrevet 20. september 2012 Jeg ønsker at det ikke skal regne på to dager... bare her i Norge sånn at det ikke blir tørke andre steder, men ikke at det blir oversvømmelse noen andre steder heller... og ikke tørke i Norge... Lykke til med å finne problemer med den Du slipper regnet. Men selv om sola skinner får du en vanvittig vind. Den er så sterk at ingen kan oppholde seg utendørs i de to dagene, hus mister takene sine, kuer får seg en ufrivillig fllytur og du får en massiv regning fra staten fordi du messa med været og skaffa sol-vind-dager. Jeg ønsker meg et møte med Ylvis-gutta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 20. september 2012 #518 Del Skrevet 20. september 2012 Du slipper regnet. Men selv om sola skinner får du en vanvittig vind. Den er så sterk at ingen kan oppholde seg utendørs i de to dagene, hus mister takene sine, kuer får seg en ufrivillig fllytur og du får en massiv regning fra staten fordi du messa med været og skaffa sol-vind-dager. Jeg ønsker meg et møte med Ylvis-gutta! Møtekollisjon med Ylvis-gutta er ordnet! Jeg skulle ønske jeg var skikkelig flink til å grille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 20. september 2012 #519 Del Skrevet 20. september 2012 du blir sendt tilbake i tid, og blir ansatt som offiser ved en tysk konsentrasjonsleir. en jævel på grilling. jeg ønsker meg en natt med isla fisher Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 21. september 2012 #520 Del Skrevet 21. september 2012 Innvilget. Du ringer på hos Isla (eller Ayala som hun heter nå) 23.00 som avtalt, og ektemannen Sacha Baron Cohen åpner døra og ber deg komme inn. I bakgrunnen ser du en sliten Ayala som prøver å roe ned eldstejenta (hun er snart fem år gammel): "Hysj, Olive, du vekker Elula Lottie Miriam, og la nå Jack få komme inn." "Men det er CadillacJack! Det er CadillacJack!" hyler jentungen. "Jeg vil sitte i fanget hans!" Etter hvert tar dere plass i stua, og du får et glass bananlikør. "Bare drikk," sier Sacha, "det er mer der det kommer fra." Resten av natten går praten stort sett om forskjellene mellom kristendom og jødedom og hvor vanskelig det var for henne å konvertere. Samtidig bedyrer de begge at kjærligheten er viktigere og sterkere enn religion. Dere blir stadig avbrutt av en overtrett Olive som nekter å legge seg. Etter utallige glass bananlikør er det eneste du ønsker deg å hive innpå noen hodepinetabletter og gå i hi i et døgn eller to. Hodepinetabletter finnes imidlertid ikke, og isteden blir du nødet til å drikke litt mer bananlikør. I sekstiden om morgenen klarer du endelig å frigjøre deg og blir vist til gjesterommet. Da våkner imidlertid Elula Lottie Miriam og begynner å hylskrike. Frokosten, pannekaker med banan og Marmite, er heller ikke helt hva du hadde ønsket deg. Jeg ønsker at jeg våkner i morgen og kan nygresk perfekt uten at det går ut over mine kunnskaper og ferdigheter ellers. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå