TheHairyToothfairy Skrevet 14. juli 2012 #381 Del Skrevet 14. juli 2012 Du må kjøre en golf convertible. Uten tak i det hele. Du blir ledd av hele veien og ikke minst solbrent. Jeg vil hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærecider Skrevet 14. juli 2012 #382 Del Skrevet 14. juli 2012 (endret) Vips, så er du hjemme. Men det er oversvømmelse der, så du må tilbringe natta på flytemadrass. Jeg ønsker meg en skål med jordbær og fløte. Endret 14. juli 2012 av pærecider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvital Skrevet 14. juli 2012 #383 Del Skrevet 14. juli 2012 Jordbærene var halvspist av snegler og fugler, og fløten var sur. jeg ønsker å sove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khaosick Skrevet 8. august 2012 #384 Del Skrevet 8. august 2012 Ønske oppfylt, men du har forferdelige mareritt! Jeg ønsker meg ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarelles Skrevet 8. august 2012 #385 Del Skrevet 8. august 2012 Du får ferie, men det regner forferdelig uansett hvor du drar. Jeg ønsker ikke slå plenen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 8. august 2012 #386 Del Skrevet 8. august 2012 Det trenger du ikke, for hele hagen din er så nedsøla på grunn av alt regnet i sommer, så det er bare et eneste stort gjørmebasseng. Folk slutter å komme på besøk til deg fordi hele huset er umulig å komme seg til. Du blir fullstendig isolert, og må få mat tilsendt med små bøtter festet på en line fra vinduet til nærmeste tre utenfor der plenen en gang var...! Jeg ønsker meg sol, vindstille og 25 varmegrader hele neste uke og uka etter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenna Skrevet 8. august 2012 #387 Del Skrevet 8. august 2012 Ønske oppfylt, men på grun av fint vær og lite regn dobles strømprisene. Jeg ønsker meg en leilighet som er min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvital Skrevet 9. august 2012 #388 Del Skrevet 9. august 2012 Leiligheten er et lite høl i en kjeller langt pokkerivold, uten strøm og vann. Med utedo i skogen. Ønsker meg sommerferie snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 9. august 2012 #389 Del Skrevet 9. august 2012 Sommerferien kommer, du tilbringer den på sykehuset med gips og heteslag Jeg ønsket at jeg kan spille banjo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarelles Skrevet 9. august 2012 #390 Del Skrevet 9. august 2012 Du spiller banjo, men politiet arresterer deg for ordensforstyrrelse. Jeg ønsker at Norge vinner håndballfinalen i OL: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antique Skrevet 10. august 2012 #391 Del Skrevet 10. august 2012 De vinner, men idét kampen starter blir det et strømbrudd resten av kvelden så du får ikke sett eller hørt kampen. Jeg ønsker meg en sykkel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 10. august 2012 #392 Del Skrevet 10. august 2012 sykkel skal bli! enjoy! jeg ønsker meg litt mindre hodeverk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol87 Skrevet 10. august 2012 #393 Del Skrevet 10. august 2012 Ønske oppfylt, men som en kjedelig konsekvens blir dine eldere deler farget grønn med røde prikker. :/ Jeg ønsker meg så mye sjokolade jeg vil, uten å bli feit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 10. august 2012 #394 Del Skrevet 10. august 2012 Ønske oppfylt, men som en kjedelig konsekvens blir dine eldere deler farget grønn med røde prikker. :/ Jeg ønsker meg så mye sjokolade jeg vil, uten å bli feit. ser ikke ulempen med det, litt av en icebreaker når jeg sjekker damer ^^ du får så mye sjokolade du vil, du blir ikke feit - men HEY så mange kviser, da gitt! jeg ønsker meg en liten hund 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antique Skrevet 10. august 2012 #395 Del Skrevet 10. august 2012 Du får en liten hund, men den biter deg hele tiden og er umulig å få styr på. I tillegg gjør den fra seg i senga de! Jeg ønsker meg nye sko! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol87 Skrevet 10. august 2012 #396 Del Skrevet 10. august 2012 Du får nye sko, men dessverre er det vernesko i størrelse 45, og du MÅ gå med dem hver lørdag, ellers detter beina dine av! Jeg ønsker meg et flatskjerm-tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 10. august 2012 #397 Del Skrevet 10. august 2012 ny tv! gratulerer! de sender bare drit på tv, though! jeg ønsker meg en date med carmen electra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsenga Skrevet 10. august 2012 #398 Del Skrevet 10. august 2012 Ønsket oppfylt! Men det viser seg at hun har penis og hår på brystkassa.. Jeg ønsker meg en jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 10. august 2012 #399 Del Skrevet 10. august 2012 du får jobb hos meg. velkommen som dørvakt i bergen! første slosskampen du havner i resulterer i kraniebrudd og koma. jeg ønsker meg lego Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antique Skrevet 10. august 2012 #400 Del Skrevet 10. august 2012 Du får en boks med lego, men når du åpner boksen har all legoen smeltet sammen. Jeg har lyst på en kattunge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå