inlovewith Skrevet 13. juni 2012 #361 Del Skrevet 13. juni 2012 Sopelimen din tar deg med til Hogwarts (skolen til Harry Potter), og der er du stuck din gomp. Jeg skulle ønske jeg hadde en løve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 13. juni 2012 #362 Del Skrevet 13. juni 2012 du blir en løve. en av de utenfor stortinget, altså en statue. masse duer bajser på deg hver dag. men hey, du er berømt! jeg vil ha deg med hjem! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inlovewith Skrevet 13. juni 2012 #363 Del Skrevet 13. juni 2012 du blir en løve. en av de utenfor stortinget, altså en statue. masse duer bajser på deg hver dag. men hey, du er berømt! jeg vil ha deg med hjem! Jeg blir med deg hjem, men du blir så støl at du ikke klarer å stå oppreist på en uke! Jeg vil ha sol! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inlovewith Skrevet 14. juni 2012 #364 Del Skrevet 14. juni 2012 Tror han Gunvald vart skremt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 14. juni 2012 #365 Del Skrevet 14. juni 2012 sol skal du få, men du får ikke sett den fordi jeg og du er opptatt. jeg vil ha en lotus esprit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inlovewith Skrevet 14. juni 2012 #366 Del Skrevet 14. juni 2012 Det skal du få, men denne er desverre bare 10cm lang, da dette var en lekebil. Jeg ønsker meg en bedre jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 14. juni 2012 #367 Del Skrevet 14. juni 2012 du får en bedre jobb, men lønnen er lavere enn det du har nå jeg ønsker meg en ny rygg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meridius Skrevet 14. juni 2012 #368 Del Skrevet 14. juni 2012 Ønske oppfylt, du får deg en ny rygg med pukkel (Ala Quasimodo) Siden jeg var barn har jeg alltid ønsket meg uendlig mange ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inlovewith Skrevet 14. juni 2012 #369 Del Skrevet 14. juni 2012 Hva ønsker du deg nå da? Gi oss et ønske:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærecider Skrevet 14. juli 2012 #370 Del Skrevet 14. juli 2012 Ønske oppfylt, du får deg en ny rygg med pukkel (Ala Quasimodo) Siden jeg var barn har jeg alltid ønsket meg uendlig mange ønsker. Du får lov til å ønske deg så mye du vil, men får kun oppfylt ønsket hvis det er ønske om noe som er mindre enn 3 millimeter og i samme farge som snørr. Alt annet kan du bare drømme om. Jeg ønsker meg nytt garderobeskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 14. juli 2012 #371 Del Skrevet 14. juli 2012 Det får du. Fult av edderkopper og mygg. Jeg ønsker meg regn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 14. juli 2012 #372 Del Skrevet 14. juli 2012 Ønske oppfylt, men du drukner i en flomulykke pga mengde regn. Men hey, huset ditt kom på TV! Jeg ønsker å treffe intelligent utenomjordisk liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 14. juli 2012 #373 Del Skrevet 14. juli 2012 Først må du finne intelligent jordisk liv. Lykke til! Jeg ønsker meg nytt teleobjektiv til kamera? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærecider Skrevet 14. juli 2012 #374 Del Skrevet 14. juli 2012 Først må du finne intelligent jordisk liv. Lykke til! Jeg ønsker meg nytt teleobjektiv til kamera? Det får du. Men det virker bare når det er rettet mot fete gamle menn med uren hud. Jeg ønsker meg en ny hundeseng til voffsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 14. juli 2012 #375 Del Skrevet 14. juli 2012 Det får du. Voffen liker ikke fargen, du må sove der og Voffen tar din seng. Jeg ønsker meg Gordon setter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærecider Skrevet 14. juli 2012 #376 Del Skrevet 14. juli 2012 Det får du. Voffen liker ikke fargen, du må sove der og Voffen tar din seng. Jeg ønsker meg Gordon setter Og der kom Gordon Ramsay, stinn av gårsdagens løk- og ertesuppe og satte seg på deg. Jeg ønsker meg en extreme makeover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 14. juli 2012 #377 Del Skrevet 14. juli 2012 Det får du, men den blir så ekstremt bra at jeg faller pladask for deg. Etter mye mas sier du ja til ekteskap i et svakt øyeblikk, og du blir aldri kvitt meg. Din ekstreme makeover førte til enorm husgjeld, fem barn - og jeg er aldri hjemme. Du savner ditt gamle og enerigske selv Jeg ønsker meg et saftig eple. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 14. juli 2012 #378 Del Skrevet 14. juli 2012 Ønske oppfylt, men eple var råttent og du spiste en halv mark, Jeg vil bli millionær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærecider Skrevet 14. juli 2012 #379 Del Skrevet 14. juli 2012 Voila, her har du 10 millioner kr. Men så slår inflasjonen til, så nå har du kanskje råd til en potet og en pent brukt tennissokk. Hvis du er heldig. Jeg ønsker meg en shoppingtur til New York og ubegrenset med lommepenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvital Skrevet 14. juli 2012 #380 Del Skrevet 14. juli 2012 Det skal du få, men du må bære pengene selv, og får bare bruke quarters. I tillegg må du stå på vannski herfra og over "dammen". Jeg ønsker meg en biltur igjennom USA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå