Myztical Skrevet 9. februar 2012 #1 Skrevet 9. februar 2012 Hvor manger dager trenger man dersom man vil rekke å se og gjøre følgende i Paris: Se disse bygningene utenifra: Notre Dame, Louvre museet, Triumfbuen, og Sacre Coeur. Gå over disse bruene: Pont Neuf og Pont Des Artes. Ta en spasertur i parken/hagen ved Louvre museet. Se Eiffeltårnet og ta en tur opp dit. Og ta en tur i parken som er rett foran den. Stikke innom Des Halles og noen gater rundt der. Og stikke innom Champs Elysees bare for å se. Skal bestille reise snart, men er usikker på hvor manger dager som holder..
The Kitten Skrevet 9. februar 2012 #2 Skrevet 9. februar 2012 Hvor manger dager trenger man dersom man vil rekke å se og gjøre følgende i Paris: Se disse bygningene utenifra: Notre Dame, Louvre museet, Triumfbuen, og Sacre Coeur. Gå over disse bruene: Pont Neuf og Pont Des Artes. Ta en spasertur i parken/hagen ved Louvre museet. Se Eiffeltårnet og ta en tur opp dit. Og ta en tur i parken som er rett foran den. Stikke innom Des Halles og noen gater rundt der. Og stikke innom Champs Elysees bare for å se. Skal bestille reise snart, men er usikker på hvor manger dager som holder.. Jeg hadde klart alt dette på maks to dager.
NewYorkNewYork Skrevet 9. februar 2012 #3 Skrevet 9. februar 2012 Det klarer du på en dag. Mange av tingene som ligger ved siden av hverandre og ellers tar du bare metroen fra det ene til det andre. Men hvorfor kun se tingene fra utsiden? Notre Dame og Sacre Coeur er jo ingen ting utenpå sammenlignet med hva de er inne. 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #4 Skrevet 9. februar 2012 Jeg ville brukt minst 3 dager. Jeg liker å ta det med ro. Oppleve livet og stemningen, ikke bare stresse fra sted til sted. God tur!
MissStiles Skrevet 9. februar 2012 #5 Skrevet 9. februar 2012 Jeg ville nok også fordelt det på 2-3 dager. Selvom man sikkert hadde klart i løpet av en dag!
Vibi Skrevet 11. februar 2012 #6 Skrevet 11. februar 2012 Vi hadde to netter i Paris for noen år siden, og gjorde alt du sa, i tillegg til at vi hadde ganske god tid inne i Louvre, og var på toppen av Eiffeltårnet (noe som tar laaaaang tid en lørdag formiddag!) Du klarer det altså fint på en helg, men det er jo deilig å slippe å stresse rundt også, så hvis du har mulighet ville jeg satset på en langhelg.
Gjesten Skrevet 11. februar 2012 #7 Skrevet 11. februar 2012 Det der klarer du på to dager. Men hvorfor bare se alt sammen utenfra? Spesielt Louvre er jo ikke noe poeng å se bare utenfra, all kunsten er jo inni.
Gjest MorÅse Skrevet 14. februar 2012 #8 Skrevet 14. februar 2012 En uke minumum -- 10 dager. Jeg har ferdig by vandringer for alt du spør om, og de tar 7 dager. Da får du nytt byen, bl.a. er mye kafe besøk incl. og mye kirkebseøk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå