Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2004 #1 Skrevet 6. januar 2004 Jeg har bestemt meg for å kjøpe meg litt sminke,krem og noe å rense ansiktet mitt med.Jeg har sorte ringer under øynene som jeg irriterer meg over hver dag.så tenkte det ville være fint hvis noen hadde gode råd på hva slags concealer jg burde kjøpe.for å dekke det.men så vil jg ha concealer eller noe annent for å dekke noen kviser jeg får av og til eller rødheter.jeg vil også ha noe lett å rense ansiktet mitt.noe som kanskje ikke er så dyrt men renser bra.har ikke problemhud men har jo litt urenhud.huden min er litt sensitiv.Tåler heller ikke produkter med mye parfyme i.Nå ble det nok mange spørsmål her.men det er så mange ting jeg lurer på. takker for svar på forhånd.
Gjest Carmelita Skrevet 6. januar 2004 #2 Skrevet 6. januar 2004 En hudpleier kan hjelpe deg å finne produkter tilpasset din hudtype. Disse produktene er gjerne dyre, men de er drøye og bra for huden. For å finne sminke bør du gå på et parfymeri med flere merker. Selv bruker jeg concealer og pudder fra Dior som jeg er kjempefornøyd med. De varer i en evighet! Legg heller litt mer penger i det og få ordentlige og drøye produkter er i allefall mitt beste tips!
Tirill Skrevet 6. januar 2004 #3 Skrevet 6. januar 2004 Spørr på parfymeriet du... De har omtrent like bra peiling på dette som en hudpleier. De på parfymeri er også kurset... Hudpleieren har kjempedyre produkter. Og man må ofte bruke hele serier. Der jeg går koster rensekrem og ansiktsvann nesten 900,- Jeg handler mao ikke der...
starie Skrevet 6. januar 2004 #4 Skrevet 6. januar 2004 Spørr på parfymeriet du... De har omtrent like bra peiling på dette som en hudpleier. De på parfymeri er også kurset... Hudpleieren har kjempedyre produkter. :o :evil: Nå ble jeg irritert her! Kurs er en ting, utdannelse er noe heeeelt annet. Og hvor har du fått det i fra at alle hudpleieserier er dyrere enn de i parfymerier?! Til Gjest: Mary Cohr er en god serie og produktene deres er billige i forhold til mange andre merker.
Gjest Ethereal Skrevet 7. januar 2004 #5 Skrevet 7. januar 2004 Etter min erfaring, er prisene hos hudpleier og i parfymeriene så godt som like, så det bør ikke holde deg borte fra hudpleier. Dessuten har de som jobber i parfymerier ofte en lei tendens til å selge deg mer enn du egentlig trenger, og gjerne "vidunderprodukter" som kanskje koster mer enn de smaker... En god concealer til det meste er Kanebos i penneform. Tror den koster ca 250,-, men du har den et halvt år ved daglig bruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå