Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nærmer meg nyutdannet førskolelærer, og leter etter jobb i barnehage. Arbeidsplassene kan forbindes med sultne gribber, og kaster seg nermest over oss snart-ferdige-studenter. Mange barnehager og kommuner har lokkende tilbuder, og jeg har hørt noen barnehager som tilbyr å dekke reiseutgifter. Jeg er for tiden bosatt i området jeg leter etter jobb, men regner med jeg kommer til å flytte til min kjære som bor et stykke unna. Pendlingen går greit, men hadde vært greit å få dekket reiseutgiftene (om ikke bensin, så iallefall bom-pengene - har regnet på at det vil gå 2-300 kr hver dag).

Er det barnehagen som tilbyr å dekke reiseutgifter? Kommunen? Er dette noen en må søke om eller er det jeg som må spør arbeidsgiver?

Videoannonse
Annonse
Gjest Wei Wei
Skrevet

4-6000 kr per mnd i reiseutgifter er da mye. Tror ikke arbeidsgiver skal betale det. Dette må du diskutere på intervju. Jeg har aldri hørt om sånne tilbud.

Skrevet

Det vanlige er at det er arbeidstaker selv som må kommer seg fra/til arbeidsplassen, men at reisevirksomhet utover dette med arbeidsinnhold dekkes. Så jeg tviler nok på at du vil få dekket dette med mindre det er arbeidsstedet selv som tilbyr det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...