Gå til innhold

Finnes det norske plus-size blogger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om noen blogger, men er mange plus-size på lookbook.nu.

Her er en feks som jeg synes gjør det utrolig bra:

http://lookbook.nu/u...7-Nadia-A/looks

Hun kledde seg utrolig stygt. Ingen av antrekkene jeg så passet kroppen hennes.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Flott jente, men synes ikke hun var så heldig med antrekkene.

Endret av Vianne
  • Liker 2
Skrevet

Flott jente, men synes ikke de fleste antrekkene var så heldig.

Nå er det nesten ett år siden jeg linket til henne og da, ser hun har endre stil en del ja.. Ehh.

Skrevet

Nå er det nesten ett år siden jeg linket til henne og da, ser hun har endre stil en del ja.. Ehh.

Se der ja, det la jeg ikke merke til en gang.

Skrevet

Se der ja, det la jeg ikke merke til en gang.

Ikke hun over deg heller :ler:

Skrevet

Hun kledde seg utrolig stygt. Ingen av antrekkene jeg så passet kroppen hennes.

Hva er det som er så stygt med antrekkene hennes? Etter mitt syn er de vel gjennomført, og selv om det er dristige valg, så er det bare tøft at hun ikke fornekter seg. Mye heller det, enn å gjemme seg bort i altfor store, formløse klær.

• Liker 3
Skrevet

Pen dame med bra stil. Men er det der plus size? Syns hun hadde enorme hofter, magen hennes er jo nesten "flat" .

Anonym poster: 7f1a6d2e28456a7be68dfe2505b55267

Skrevet

Pen dame med bra stil. Men er det der plus size? Syns hun hadde enorme hofter, magen hennes er jo nesten "flat" .

Tror nok hun var større når jeg linket til henne her, men hun er fortsatt overvektig Folk legger på seg annerledes, vet om flere plus-size mennesker som har flatere mage enn hva jeg selv har feks.

• Liker 2
Skrevet

Ja, tror du hun kommer seg ned i "normale" størrelser med de "enorme hoftene"? Neppe. Det går helt fint an å ha relativt smal midje, men fremdeles være plus size.

Skrevet

Hva er det som er så stygt med antrekkene hennes? Etter mitt syn er de vel gjennomført, og selv om det er dristige valg, så er det bare tøft at hun ikke fornekter seg. Mye heller det, enn å gjemme seg bort i altfor store, formløse klær.

Det er ikke snakk om å gjemme seg bort, men å bruke tights som bukse er IKKE pent på noen. Ihvertfall ikke når man har såpass brede hofter og store lår. Og heller ikke rumpekorte mini skjørt eller shortser. Videre bruker hun for mye mønster og farger, noe som også fremhever. Er ikke fan av 80 tallstil, og det er jo den stilen hun heller mest til i mønster og farger Det er flott at hun tør, men syns de fleste antrekkene hadde passet best på et bad taste party. Det var et bilde der som hun var fin i, det var i en hvit litt vid tunika, nettopp fordi den var enkel og balanserte ut figuren hennes., og de nude skoene gjorde beina hennes lange. Nydelig:

2482463_DSC_0347.jpg?1346639575

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er ikke snakk om å gjemme seg bort, men å bruke tights som bukse er IKKE pent på noen. Ihvertfall ikke når man har såpass brede hofter og store lår. Og heller ikke rumpekorte mini skjørt eller shortser. Videre bruker hun for mye mønster og farger, noe som også fremhever. Er ikke fan av 80 tallstil, og det er jo den stilen hun heller mest til i mønster og farger Det er flott at hun tør, men syns de fleste antrekkene hadde passet best på et bad taste party. Det var et bilde der som hun var fin i, det var i en hvit litt vid tunika, nettopp fordi den var enkel og balanserte ut figuren hennes., og de nude skoene gjorde beina hennes lange. Nydelig:

Pent er det kanskje ikke, men det er ikke verre enn at man kan se en annen vei hvis man ikke liker det man ser. :) Jeg likte ikke så godt det antrekket du viste til, siden jeg synes så høyt liv ikke gjør noe for midjen og gjør at man ser gravid ut, uansett størrelse - enig med deg er jeg angående beina hennes, da.

Endret av rockarollawoman
Skrevet

Jeg synes Nadia ser griseheit ut i det meste hun tar på seg, og til deg som snakker om mønster som framhever at hun er bred..hvorfor gjømme det vekk? Noen av oss er faktisk stolte over de brede hoftene våre, og den store rumpa. Hvorfor skal vi da ikke fremheve det med f.eks nettopp mønster?

Denne motebloggeren har fått meg selv til å være mer stolt over de formene jeg har, og jeg elsker å fremheve de også.

• Liker 2
Skrevet

Selvmotsigelse på høyt nivå.

Anonym poster: 6c09a3f84ce3a75567e6e56194a302ce

• Liker 4
Skrevet

Joda, hver sin smak. Syns bare det ser veldig uporposjonert ut....

Skrevet

Selvmotsigelse på høyt nivå.

Anonym poster: 6c09a3f84ce3a75567e6e56194a302ce

Hva er selvmotsigende med det? Det er mange måter å fremheve på. Men å bruke mønster og sterke farger gjør at det ser enda større ut og dermed får hun rare porposjoner. Det er min mening, men meninger på KG er fyfy så lenge de ikke er udelt positive.

Skrevet

Joda, hver sin smak. Syns bare det ser veldig uporposjonert ut....

Hun er pæreformet, og velger å fremheve det.

• Liker 2
Skrevet

De antrekkene er ikke noe jeg ble imponert av. Hun er ikke norsk heller.

Anonym poster: c2a35945b273a8f37cc95018dc902943

Skrevet (endret)

Jeg synes Nadia ser griseheit ut i det meste hun tar på seg, og til deg som snakker om mønster som framhever at hun er bred..hvorfor gjømme det vekk? Noen av oss er faktisk stolte over de brede hoftene våre, og den store rumpa. Hvorfor skal vi da ikke fremheve det med f.eks nettopp mønster?

Denne motebloggeren har fått meg selv til å være mer stolt over de formene jeg har, og jeg elsker å fremheve de også.

Enig med deg, Binta Ba. De fleste som bruker "plus size" er klar over det selv, og vet hvordan de skal kle seg for å forminske - spesielt de som er "antrekksbloggere", vil jeg tro - men jeg tipper at damen som vist ønsker å fremheve, kler seg som hun selv liker og ikke er redd for å provosere på veien.

PS. Det er det (personlig) stil handler om. Selv om noen ikke liker stilen, betyr ikke det automatisk at det er stygt.

Endret av rockarollawoman
Skrevet

Denna var fin! :)

Anonym poster: 3003604306e3fe97a57444118746b4d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...