Gå til innhold

Finnes det norske plus-size blogger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, overskriften sier vel sitt?

Jeg ønsker meg inspirasjon til å kle meg moderne, stilig og riktig i forhold til kroppsformen selv om jeg ikke er en XS-størrelse. Derfor skulle jeg gjerne sett en moteblogger som veier sånn ca det dobbelte av den gjennomsnittlige motebloggeren ;) Finnes det i det hele tatt noen slike blogger i Norge?

Når man er stor er det ikke bare bare å bestille klær på nett. Man er avhengig av at de sitter bra, noe man sjelden ser før man har plagget på kroppen. I de store størrelsene er det søren ikke slik at en størrelse er en størrelse, heller. De varierer enormt. Jeg har for eksempel topper i alt fra str 42 til 52, uten at 52 nødvendigvis er større enn 42! Stoffkvalitet og snitt er viktig for meg. Derfor er netthandel ingen ultimat løsning, og bloggen bør av den grunn være norsk, eller med hovedvekt på klær man kan få kjøpt i norske butikker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg TROR at den dagensoutfit bloggen, eller modette som platformen heter, har en fast plus size blogger :) Jeg er på farta ut, så rakk ikke finne det nå, men du kan jo prøve å se om du finner den!

Skrevet

Kvinnemoteblogg.com viser dameklær av kvalitet i større spekter av størrelser :)

Skrevet (endret)

Hvis du er interessert i å lese moteblogger for plus size damer, så regner jeg med at du er over gjennomsnittet interessert i å kle deg bra og ikke gjemme deg bak stygge tunikaer fra ellos. Prøv å se gjennom denne kolleksjonen til asos, de tar tross alt de nyeste trendene inn i sin kolleksjon så du får mange bra motetips derfra.

Asos curve

Endret av mulberrygal
Skrevet

Har laget en med klærlinker.

http://avuna.blogg.no/1328828775_stor_mote.html, er selv plussize enda, men begynner å komme inni klær fra vanlige butikker også.

Skal se om jeg ikke får opp bilder også.

Fant blant annet en stilig kjole på handlesenteret i bergen, inntilsittende og deilig stoff, jeg hadde en bolero jakke også, men da manglet eg bhen, noe eg fant nå når jeg søkte igjennom plus-size sider.

Ordre fra danmark koster 140kr fra zhine.dk, noen fine kjoler der også, samt jeg må se til å finne ut hvilken butikk jeg fant min stretchy leggings, de er supre(generous).

Skrevet

Kvinnemoteblogg er jo bare en reklame- og salgsblogg, og damene er vel ikke så veldig realistiske plus-size? Nadia A derimot: utrolig digg med en normal dame som tør! Jeg er ikke plus-size selv, men jeg ble jammen inspirert jeg også.

• Liker 1
Skrevet

Kjersti Nyhagen. Hoho

• Liker 1
Skrevet

denne bloggen :)

600 spenn for jeggings? 500 for en enkel topp?

Pffft.

Skrevet

Om man bor i Oslo så anbefaler jeg forøvrig en tur innom vintagebutikker..Trabant/Robot på Grunerløkka, og Uff i Storgata har mange, fantastiske kjoler fra 40-tallet og opp...både for de med og uten former;)

Skrevet

Hot damn, Nadia A. har fantastiske kurver. Har man sånne kurver kan man være omtrent hvilket som helst størrelse, liten eller stor, man ser fab ut uansett.

Kjipere for oss som er småfeite og firkantet. :sjenert:

Skrevet

Hot damn, Nadia A. har fantastiske kurver. Har man sånne kurver kan man være omtrent hvilket som helst størrelse, liten eller stor, man ser fab ut uansett.

Kjipere for oss som er småfeite og firkantet. :sjenert:

I knooow. Jeg ble paralysert :P

Det der er drømmekroppen. Rund og med formene nøyaktig der de skal være. Boom!

• 9 måneder senere...
Skrevet

Hei :)

Jeg sitter i disse dager med lansering av Norges første offesielle plus size blogg.

Den vil være å finne på www.CurvesAndI.com, men er også registrert på andre sosiale medier som www.instagram.com/CurvesAndI , www.twitter.com/CurvesAndI , www.facebook.com/CurvesAndI :)

Instagram og Twitter benyttes flittig mens bloggen er nede for oppdatering og flytting av domene per dags dato. ( Den vil være oppe og gå om ikke så lenge! )

Vil du vite mer om bloggen? http://curvesandi.wordpress.com/2012/10/03/hvemhvahvor/

• Liker 2
Skrevet

www.stinaballerina.com

www.kristinefargerik.femelle.no, tror hun har sluttet.

Anonym poster: 8511b5cbb450ef30bd8f1ed2394b115a

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...