eugenie Skrevet 22. mai 2002 #1 Del Skrevet 22. mai 2002 Har en venn som har meldt seg inn i Nature's Own, et konsept jeg stiller meg svært skeptisk til. Synes hele opplegget virker litt for godt til å være sant. Noen som har erfaringer med NO? Hva er positivt og negativt ved dette? _________________ Eugenie Cras amet qui nunquam amavit; Quique amavit, cras amet.1212[ Dette Innlegg er endret av: eugenie den 2002-05-22 11:35 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 22. mai 2002 #2 Del Skrevet 22. mai 2002 Etter hva jeg vet er produktene i og for seg gode, det er konseptet med Nettverkssalg som er det som "lurer" folk: Man lokkes med store inntekter fra de neste ledd i kjeden. Relativt enkel eksponensialregning viser fort at det ikke finnes nok tilgjengelige kunder (les: mennesker i Norge - eller verden, for den del) til at de et stykke ned i nettverket kan tjene. Dette tilsvarer han som ble lovet belønning av en Indisk fyrste for å ha funnet opp sjakkbrettet. Mannen sa at han skulle ikke ha stort: Ett riskorn for første rute på brettet, to riskorn for andre rute, fire riskorn for tredje rute, åtte for fjerde osv. Fyrsten ble forskrekket over en så besjeden betaling... inntil skattmesteren hans begynte å regne på det. det fantes ikke nok ris i verden til å betale med.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusen Skrevet 22. mai 2002 #3 Del Skrevet 22. mai 2002 Dette er bare tull, folkens. Ingen forskjell på disse produktene og andre, kanskje den psykologiske kanskje men..... Dette er kun produkt for å gjøre pyramide-spillet (som dette selvfølgelig er!) legitimt! De som startet dette har tjent seg søkkrike (??) på andres ønsker om rikdom og lett-tjente penger. Ikke gå rett på limpinnen folkens. Kundegrunnlaget er oppbrukt for lenge siden. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 22. mai 2002 #4 Del Skrevet 22. mai 2002 Dette er noe stor humbug, og din venn har betalt en "inngangssum" som han neppe kommer til å tjene inn igjen. Økonomisk kommer han til å tape på dette, men forhåpentligvis vinner han en erfaring!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 22. mai 2002 #5 Del Skrevet 22. mai 2002 Folk i familien driver med dette. Jeg har vært skeptisk fra dag en, og mener at jeg fremdeles ikke har tapt noe på å ikke være med i NO. Hvorfor? - NOs produkter er dyrere enn tilsvarende produkter - du må bruke ca 700 kr i mnd på produkter. Bortkasta hvis du ikke spiser mye kosttilskudd eller har et rengjøringsbudsjett for en større småbarnsfamilie - Produktene er sjelden bedre enn konkurententes - Jeg personlig tviler på hvor mye mer naturvennlig dette er enn andre produkter, når du må ha et høyt forbruk - du må bruke mye tid og krefter på å bygge ut nettverket ditt, for å tjene noe særlig på det. Du må ha tilgang til rett type miljø: folk som er lette å overbevise, som gidder å jobbe for noe de tror på OG har penger til å bruke på det. Ellers har du ikke sjans til å bygge ut ditt eget nettverk, og da får du ingen penger inn. - venner og bekjente blir skeptiske til hvorfor du plutselig ringer og vil prate med dem på tomannshånd om noe du ikke kan fortelle om i telefonen. Og de blir ofte provoserte når du forteller dem at du vil ha dem med i NO - og ikke ville snakke med dem om andre ting. Hemmelighetskremmeri rundt rekruteringen tjener ofte mot sin hensikt, tror jeg. Hva er positivt med NO? - de har en del selvutviklingsopplegg - hvis du liker sånnt - når du først er inne, har du en klan med andre NO'ere rundt deg som kan fortelle deg at det er lurt å drive med NO... - du KAN - hvis du har utrolig flaks med rekruteringen, kanskje tjene penger på dette. Omtrent som å vinne i tipping, tror jeg. Litt mer sannsynlig enn å vinne i Lotto, men du bør ha peil på folk rundt deg for at det skal funke. Jeg personlig styrer langt unna alle mulige slags MLM-opplegg. NO ser kanskje litt mer stuerent ut, men jeg tror ikke på at du kan få noe ut av det nå så lenge etter at det har kommet til Norge. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå