cha Skrevet 9. februar 2012 #1 Skrevet 9. februar 2012 Når jeg spiller mot en annen i Wordfeud, kan motspiller finne ut hvem jeg er uten at jeg har sagt det? Typ søke på brukernavnet mitt, eller noe sånt?
KaDust Skrevet 9. februar 2012 #3 Skrevet 9. februar 2012 Nei. Man må vel spørre hvem du er i chatten.
cha Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2012 Er to som sier de veit hvem jeg er, men jeg har ikke sagt hva jeg heter på wordfeud til noen...
KaDust Skrevet 9. februar 2012 #7 Skrevet 9. februar 2012 Brukt brukernavnet andre steder på nett før?
KaDust Skrevet 9. februar 2012 #9 Skrevet 9. februar 2012 Nei, da vet jeg ikke. KAnskje noen har sett det på telefonen din mens du har vært i nærheten eller det er noen som kjenner andre som ville brukt det brukernavnet eller et eller annet. Du kan jo ikke vite at de vet hvem du er før de gir deg bekreftelse på hvem du er, har de gitt det?
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #10 Skrevet 10. februar 2012 Er det noen andre som vet hvem du er på WF som kan ha fortalt dem det da? Eller kan det være de bare lurer deg? Eller at de tror du er en annen enn du er?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå