Gjest sexysadie Skrevet 6. januar 2004 #1 Skrevet 6. januar 2004 Hva ville egentlig skjedd om man fikk for eksempel hele Oslos befolkning til å trekke ned i toalettet akkurat samtidig? Eller hele østlandet eller Norge for den saks skyld... Hvis alle toaletter i norge ble trukket ned samtidig så ville vel en gigantisk flodbølge sprenge alle vannledninger i filler? Ellerville alle norges toaletter gå i vranglås og begynne å spy ut kloakkvann? Eller ville rett og slett ingenting skjedd i det hele tatt? Da mine kloakk- og vannledningskunnskaper er ekstremt begrensede tenkte jeg at det kunne være en idè å få luftet denne "problemstillingen"
Barbie Skrevet 6. januar 2004 #2 Skrevet 6. januar 2004 Du lurer på mye rart. Vi kan jo prøve. Hele Norges befolkning går på toalettet kl 20.00. Avtale?
Grooo Skrevet 6. januar 2004 #3 Skrevet 6. januar 2004 Hm... Det hadde jeg ikke tenkt på før! Mannen min mener at det ikke ville bli noe problem, med mindre det er veldig mye overvann fra før.. Så feks hvis vi gjør det alle sammen samtidig når det er oversvømmelse og står vann overalt i gatene i Oslo, da kan det bli morro
Gjest sexysadie Skrevet 6. januar 2004 #4 Skrevet 6. januar 2004 Barbie Jeg tenkete bare jeg skulle drive på i min vanslige stil i 2004 også. I tilfelle dere hadde glemt mreg i denne måneden jeg har ært borte ifra forumet.....
-Fisken- Skrevet 6. januar 2004 #7 Skrevet 6. januar 2004 Søren og, var ute da klokken var 20.00 Hvordan gikk det? :o
Gjest sexysadie Skrevet 6. januar 2004 #8 Skrevet 6. januar 2004 ti still, æ sett på do og konsentrere mæ....
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2004 #9 Skrevet 7. januar 2004 Vi fiser hver dag. Vi slipper faktisk 5 liter luft alle sammen hver dag. Noe merker vi (godt) noe bare siver ut. Tenk om alle sto ute og slapp samtidig? Tror alarmen til forsvarets overkomando hadde gått.
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2004 #11 Skrevet 7. januar 2004 Hvis alle hadde gått ut og prompet samtidig, kanskje vi kunne ha fått målerne til forurensningstilsynet til å røre litt på seg også. Kanskje de hadde begynt å kjefte på russland eller polen, for å pøse svineri inn over norge - og så er det bare innbyggerne som har spist masse pølser og bønner kvelden før Jeg promper støtt og stadig overalt, så jeg gjør iallefall mitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå