AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #1 Skrevet 9. februar 2012 Jeg vil gjerne få sprettrumpe! Kan noen gi meg en konkret oppskrift å gå etter, med hjemmeøvelser? Har prøvd å lete på nettet, men når man er helt blank er det vel best at noen som kan det gir meg et treningsopplegg Hvilke øvelser og antall rep/sett. Tenkte helkroppsprogram 2-3 dager i uken, det er vel bra? Dette er hva jeg har så langt: Planken - så lenge jeg klarer (klarer rundt 1 min nå) Noen som vil hjelpe meg?
Supraspinatus Skrevet 9. februar 2012 #2 Skrevet 9. februar 2012 Jeg vil gjerne få sprettrumpe! Kan noen gi meg en konkret oppskrift å gå etter, med hjemmeøvelser? Har prøvd å lete på nettet, men når man er helt blank er det vel best at noen som kan det gir meg et treningsopplegg Hvilke øvelser og antall rep/sett. Tenkte helkroppsprogram 2-3 dager i uken, det er vel bra? Dette er hva jeg har så langt: Planken - så lenge jeg klarer (klarer rundt 1 min nå) Noen som vil hjelpe meg? Skal du gjøre hele opplegget hjemme? Hvor trent er du fra før? Dersom du ikke har trent noe i det hele tatt før så er treningsprogrammet fra NRK Puls ganske greit å begynne med: http://www.nrk.no/contentfile/file/1.7974301!PDF%20av%20treningsplanen%20valgfri%20uke.pdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå