AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #1 Skrevet 9. februar 2012 Syntes noen av dere at det er fint med slike øyebryn?
Gjest Gjest_noon Skrevet 9. februar 2012 #2 Skrevet 9. februar 2012 Nei. Men det ser ut som en modell, på en catwalk eller noe. Ser ikke ut som noe noen ville gått med til vanlig og da er det vel greeit
Rainbow Skrevet 9. februar 2012 #3 Skrevet 9. februar 2012 (endret) Da jeg var på konsert i England i fjor vår hadde nesten alle jentene sånn...bare mye verre. Kjempelange øyevipper som svingte, og noen hadde det til og med på bare halve øyet. Veldig rart. I tillegg hadde de enorme utringninger og ekstremt tettsittende kjoler uansett kroppsform, så det tok jo forsåvidt oppmerksomheten litt vekk fra øyevippene! Edit: Så nå at det er øyebrynene du reagerer på. De er ikke fine de heller, altså! Endret 9. februar 2012 av Rainbow81
Aldrisur Skrevet 9. februar 2012 #4 Skrevet 9. februar 2012 Etter at rosabloggerne kom på banen ser jeg sånne, eller liknende type øyebryn hver dag. Møter de overalt - på Sparkjøp, trikken i Brugata som i Bogstadveien. De kommer i mot meg når jeg minst venter det! Fatter ikke hvordan de lages. Er det en type klistremerker liksom? 3
Gjest mari kontrari Skrevet 9. februar 2012 #5 Skrevet 9. februar 2012 Jeg syns faktisk det er litt stilig, liker det mye bedre enn veldig tynne bryn. Føler kanskje det er tøffere og gir mer karakter til ansiktet, kanskje. Men selv må jeg nok klare meg med de brynene jeg er utstyrt med 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #6 Skrevet 9. februar 2012 Jeg syns ikke akkurat de på det bildet der var så fine. Men jeg syns det er fint med litt tykke markerte øyebryn. Mye penere enn bare en strek ihvertfall, som har vært populært altfor lenge Synes det i midten på andre rekke der er kjempefint!
Gjest BabyBlue Skrevet 9. februar 2012 #7 Skrevet 9. februar 2012 Woman logic... De som synes hardt opptegnede bryn til hverdags er FINT har direkte mangel på smak.
Gjest Badabing Skrevet 9. februar 2012 #8 Skrevet 9. februar 2012 Jeg synes det er fint! Har ikke kraftige nok bryn selv, men kunne gjerne tenkt meg sånne. Tynne øyenbryn er derimot stygt. På bildeoversikten med alle brynene liker jeg alle minus nr 2 og 4. 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #10 Skrevet 10. februar 2012 Jeg synes de ser ganske fine ut, men for det første er de litt for kantete og falske, for det andre minner de meg om pels... Men sånn på avstand og om man skal dømme etter helhetsinntrykket ser dette ut som et veldig pent menneske.
Hoppetaujenta Skrevet 10. februar 2012 #11 Skrevet 10. februar 2012 Lurer på om damene følger etter når det en gang blir mote å ikke ha øyenbryn i det hele tatt?
Tullamore Dew Skrevet 10. februar 2012 #12 Skrevet 10. februar 2012 Lurer på om damene følger etter når det en gang blir mote å ikke ha øyenbryn i det hele tatt? Jeg har to venninner som har barbert bort øynebrynene og har ingenting der i det hele tatt.. Det er very disturbing, for å si det sånn, det er vanskelig å ikke stirre, pannen blir uendelig stor, det mangler noe i hele ansiktet. Ufattelig stygt.. 2
Gjest "gjest" Skrevet 10. februar 2012 #13 Skrevet 10. februar 2012 Syntes noen av dere at det er fint med slike øyebryn? Penere enn å ikke ha noe i det hele tatt.
Aldrisur Skrevet 10. februar 2012 #14 Skrevet 10. februar 2012 Penere enn å ikke ha noe i det hele tatt. Hva med en mellomting? Ingen øyebryn er ikke fint, tynne streker er helt grusomt og de opptegnede unaturlig perfekte (eksempel FF, uten at jeg egentlig ønsker å lande inn henne her )virker altfor kunstig på et ungt jentefjes. Nei, naturlige bryn som er pent formede og passe velstelte, synes jeg er pent. Men, som alltid, hver sin smak...
Gjest "gjest" Skrevet 10. februar 2012 #15 Skrevet 10. februar 2012 Ikke alle som har markerte øyebryn. Vi bruker ofte å feile litt...
forståelsesfull Skrevet 11. februar 2012 #16 Skrevet 11. februar 2012 Ikke alle som har markerte øyebryn. Vi bruker ofte å feile litt... Husk å ikke være gjerrige med sminken jenter 2
Gjest Nuppdupp Skrevet 11. februar 2012 #17 Skrevet 11. februar 2012 Husk å ikke være gjerrige med sminken jenter hahahaha avataren din 3
HedvigR Skrevet 11. februar 2012 #18 Skrevet 11. februar 2012 Synes det kan være fint på mange, ikke på alle. Synes ofte jenter med litt mørkere trekk har en tendens til å kle det. Av og til føler jeg at jeg er den eneste i verden som aldri har rørt øyebryna mine på noen måte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå