Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor bruker egentlig hunder enorm lang tid på å finne en plass og gjøre ifra seg? :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Spinell
Skrevet

DET lurer jeg også på, men jeg trodde min hund var ganske alene om det. Synes andre hunder bare huker seg ned og gjør det de skal, mens hunden min løper nærmest fortvilet frem og tilbake utallige ganger for å finne nøyaktig rett plass å gjøre fra seg på. Ikke sjelden må vi fortsette turen et stykke til med ugjort ærend, også, fordi det ikke var noen "perfekt" plass på første sted hunden forsøkte seg. :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Noen ganger tror jeg de bare kniper igjen fordi de ikke vil hjem :fnise:

Skrevet

DET lurer jeg også på, men jeg trodde min hund var ganske alene om det. Synes andre hunder bare huker seg ned og gjør det de skal, mens hunden min løper nærmest fortvilet frem og tilbake utallige ganger for å finne nøyaktig rett plass å gjøre fra seg på. Ikke sjelden må vi fortsette turen et stykke til med ugjort ærend, også, fordi det ikke var noen "perfekt" plass på første sted hunden forsøkte seg. :fnise:

Haha, rette beskrivelsen ja, hahah :D

Skrevet

Noen ganger tror jeg de bare kniper igjen fordi de ikke vil hjem :fnise:

hehhehe, du sier noe der :D

Skrevet

Det har jeg også lurt på... Min lille ramp skal helst et par kilometer fra nærmeste asfalt før han kan gjøre noe som helst. Jeg må da forstå at man ikke kan bæsje på asfalt?!?

• Liker 1
Gjest Survival
Skrevet

Uff, jeg trodde det bare gjaldt tispa mi :fnise: Tydeligvis ikke!

• Liker 1
Skrevet

Hahaha, slik er min hund og, han gjør "dritedansen" som jeg kaller det. Løper rundt seg selv flere ganger, fram og tilbake, for å finne den perfekte plassen, helst oppi noen busker eller oppetter et tre

• Liker 1
Gjest Consensio
Skrevet

Er vel for å finne riktige lukter, best mulig spre sine egne lukter osv

Tispa mi bruker max 1 minutt på å finne en plass, for hun driter på kommando (dvs om hub må drite da)

• Liker 1
Skrevet

Hahaha, det er så vittig hver gang han skal gjøre fra seg. Det er verre om sommeren, for da bruker han enda lenger tid på å bestemme seg nøyaktig hvor kabelen skal ligge.

Han setter seg i stilling, og går slik på skrevs rundt seg selv og frem og tilbake helt til han er på riktig plass. Alltid i grøfter, ut på gresset eller lignende. Aldri midt på stien eller asfalt. Raringer :rodmer::fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...