Gå til innhold

Jobb uten rutiner? Anbefalinger til utdannelse i forsvaret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir lei av alle jobber etter noen måneder. Jeg har fått meg ny jobb i fjor, som virker som en drømmejobb, men nå har jeg fått nok etter noen måneder. Jeg trenger en annerledes hverdag, ihvertfall med forandringer hver uke/måned. Har ikke noe spesiell utdanning, har fagbrev som kundeservicemedarbeider.

Vil ta utdanning i forsvaret, hvor jeg skal neste måned, og jeg må finne ut hva jeg bør gå etter snarest. Har noen anbefalinger til hva jeg bør rette meg etter? Og da er jeg, som sagt, på jakt etter spennende jobb med forskjellige oppgaver og regelmessige forandringer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste jobber i Forsvaret vil jo også bli rutine, så lenge du ikke velger befalskolen eller blir grenader. Øvelser, varierte dager etc, men det spørs jo om det er noe du kunne trives med?

Skrevet

De fleste jobber i Forsvaret vil jo også bli rutine, så lenge du ikke velger befalskolen eller blir grenader. Øvelser, varierte dager etc, men det spørs jo om det er noe du kunne trives med?

Hvordan kan man ikke trives i forsvaret?! Det finnes ingen mer fantastisk og fin plass enn nettopp forsvaret.

Skrevet

Hvordan kan man ikke trives i forsvaret?! Det finnes ingen mer fantastisk og fin plass enn nettopp forsvaret.

Hehe.. Jeg er egentlig enig, og jeg trivdes. Men samtidig har man jo de som griner og vil hjem også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...