Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2004 #1 Skrevet 6. januar 2004 ...Når du ikke har all verdens tid og det er en normal dag?
Gjest gjesta Skrevet 6. januar 2004 #2 Skrevet 6. januar 2004 Litt consealer, litt pudder, kajal nederst på øyelokket og mascara. Kanskje bittelitt solpudder og så Lipsyl eller Blistex. Tar meg mindre enn fem minutter.
Grooo Skrevet 6. januar 2004 #3 Skrevet 6. januar 2004 Sminker meg ikke til daglig... Bruker mascara og leppestift når jeg skal pynte meg litt.
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2004 #4 Skrevet 6. januar 2004 Bruker kanskje ti minutter, og dagligdags bruker jeg billig og grei sminke. Som regel: *Bruker først Pan Stick fra MaxFactor som en grei og lettvint foundation *Legger på ett lag Lash Discovery mascara fra Maybelline(?) for å separere vippene *Bruker "eyebrow fix" fra H&M til å fikse øyenbrynene (anbefales på det sterkeste! type gjennomsiktig mascara som holder brynene perfekt på plass uten å synes-og billig!) *Legger på ett lag Lancome mascara *Pudrer bittelitt med enkelt (men overraskende bra) H&Mpudder *Avslutter med L'oreal Color Riche leppestift
Gjest Gjesta Skrevet 6. januar 2004 #5 Skrevet 6. januar 2004 Dekkstift (hvis jeg har noe å skjule..) Kajal Clea
Gjest Étoile Skrevet 6. januar 2004 #6 Skrevet 6. januar 2004 Consealer, pudder hvis det trengs, kajal, øyenbrynsblyant, mascara og solpudder eller rouge. Tar ikke mange minuttene.
Gjest Madam Felle Skrevet 6. januar 2004 #7 Skrevet 6. januar 2004 Bruker ingenting, foretrekker det naturlige.
chimp Skrevet 6. januar 2004 #8 Skrevet 6. januar 2004 Brun mascara - that's it! Transparent lip-gloss, men det er jo strengt tatt ikke sminke da....
Gjest Zalomine Skrevet 6. januar 2004 #10 Skrevet 6. januar 2004 TRAVELT og en vanlig dag: ingenting vanlig dag: et enkelt lag med mascara og litt mørk brun øyenskygge. muligens litt godduft også.
Gjest Hulderjenta Skrevet 6. januar 2004 #11 Skrevet 6. januar 2004 Veldig liten tid: Foundationpudder og concealer. Litt mer tid: Mascara i tillegg til førstnevnte. Tid nok: Kajal og øyeskygge i tillegg til det andre.
Gjest Hulderjenta Skrevet 6. januar 2004 #12 Skrevet 6. januar 2004 ...okei, det stod "vanlig dag".. :oops: Da dropper vi øyeskyggen igjen... Men resten stemmer!
Gjest Madley Skrevet 6. januar 2004 #13 Skrevet 6. januar 2004 På en vanlig dag??? Nada... på en nesten vanlig dag, med et møte eller lignende? maskara, lys brun øyenskygge og lip gloss med en anelse farge.
Malou Skrevet 6. januar 2004 #14 Skrevet 6. januar 2004 Concealer og pudder etter behov Solpudder/rouge Øyenskygge i brun toner Sort mascara Pluss ansiktskrem og parfyme selvfølgelig, men dette regner jeg ikke med som sminke. Jennifer
Gjest sexysadie Skrevet 6. januar 2004 #16 Skrevet 6. januar 2004 mascara,kajal, lebestift (Vanlig dag) God tid: Hele pakken.
starie Skrevet 6. januar 2004 #17 Skrevet 6. januar 2004 Vanlig dag(varierer egentlig veldig, men som regel): to farger på øyenskyggen, kajal, mascara, lipgloss og litt pudder. Bruker ca 10 minutter. Det er håret mitt som tar lengst tid.
Midnattsol Skrevet 6. januar 2004 #18 Skrevet 6. januar 2004 Her også er det håret som tar lengst tid. Pudderfoundation, sort mascara, hvit inliner, kajal, gloss og av og til øyenskygge om jeg føler for det/har tid.
Gjest babygirl Skrevet 7. januar 2004 #19 Skrevet 7. januar 2004 foundation og transparent pudder, svart eyeliner, hvit kajal på våtkanten, en liten tanke naturlig øyenskygge, mascara og tilslutt lipgloss. høres kankje ut som jeg skal på fest, men jeg bruker ikke så mye, så når jeg er ferdig ser det faktisk ikke så veldig sminka ut
Gjest Lea Skrevet 7. januar 2004 #20 Skrevet 7. januar 2004 Kommer an på årstiden og dagsformen. Nå som jeg er blek bruker jeg en lett foundation, mascara, eyeliner, nøytral øyenskygge og rouge. Om sommeren holder det stort sett med mascara. Har heller ingen problemer med å vise meg offentlig uten sminke om jeg skulle føle for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå