Gå til innhold

Begynner å blø når vi har sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har flere ganger opplevd at damer har begynt å blø fra skjeden når vi har hatt samleie, har spurt men de har ikke hatt menesen. Er dette normalt eller er det noe jeg gjør feil?

Jeg er ikke så erfaren

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Det kan være en rift etter litt røff sex?

Jeg pleier å få litt blødninger om det går litt hardt for seg, dette pga kjæresten min er ganske stor, så han må være ganske forsiktig med meg.

Nå vet jeg ikke om du har stor penis, om du pleier å ta det litt ekstra hardt?

Men min erfaring er å få helt lyst blod som det skulle vært en rift i skjeden.

Skrevet

Heisann!

Det kan være en rift etter litt røff sex?

Jeg pleier å få litt blødninger om det går litt hardt for seg, dette pga kjæresten min er ganske stor, så han må være ganske forsiktig med meg.

Nå vet jeg ikke om du har stor penis, om du pleier å ta det litt ekstra hardt?

Men min erfaring er å få helt lyst blod som det skulle vært en rift i skjeden.

litt over snittet men ikke så mye. 16 lengde 15 omkrets

Skrevet (endret)

litt over snittet men ikke så mye. 16 lengde 15 omkrets

Ok, vet egentlig ikke om det har så mye å si da.. Exen min var vel ganske lik deg og da skjedde det aldri. Men dette kommer helt sikkert også an på jenta du ligger med og hvor hardt det går for seg.

Om det ikke er lenge siden jenta har mistet jomfrudommen sin kan det fortsatt være mulighet for små blødninger etter samleie.

Fant dette hos lommelegen.no :

”Små blødninger som oppstår ved/etter samleie kalles kontaktblødninger. Den vanligste årsaken for dette er at slimhinnen i livmorhalsen har vokst på utsiden av livmortappen, noe som kalles ektopi. Ektopi-området er blodrikt og blør derfor veldig lett ved kontakt. Dette er helt ufarlig og kan naturlig nok skje under samleie.

Andre årsaker til kontaktblødning er infeksjon eller celleforandringer i livmorhalsen. Men det som er mest vanlig er at det er et bitte liten blodkar som spekker under samleie.”

Endret av Myldre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...