AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #1 Skrevet 9. februar 2012 Noen her som har prøvd bombshell bh-en fra lindex? Er den bra? Gav den det den lovet? På nettsidene til lindex, var den største størrelsen 80 b. Er det det største størrelsen de har, eller var det bare den største lindex hadde på nett akkurat nå? (Feks at de kan ha større størrelser i butikk).
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #2 Skrevet 9. februar 2012 Jge har en bh jeg kjøpte på lindex for ikke så lenge siden, som lovte å gjøre brystene to størrelser større (mye padding). Kan ikke huske om de het bombshell. Ja, de gjorde brystene større, og det så ikke naturlig ut. Så jeg har ikke brukt dem mye. 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #3 Skrevet 9. februar 2012 Ser også at de har lite utvalg av cup-størrelser i Bombshell-BH'en. Noen finnes opp til C, men ikke høyere. Det er kanskje heller ikke meningen? Siden BH'en skal få det til å se ut som brystene virker større, mener sikkert Lindex at de som bruker mer enn C-cup ikke har bruk for Bombshell. Jeg synes likevel det virker litt rart. Man kan jo uansett ha lyst på en BH som gir et skikkelig løft. 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #4 Skrevet 9. februar 2012 Har generelt dårlig erfaring med Bh'er som får boobsa til og se større ut. Det ser bra ut under en topp osv JA! men gud det er jo brått ingenting igjen når jeg tar den av. Flaut på one night stands blandt annet.. 6
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #5 Skrevet 9. februar 2012 Takk for svar! Hehe, nå er heldigvis ikke ons en problemstilling for meg, er i et fast forhold. Men jeg skjønner godt hva du mener, blir jo selvfølgelig ikke helt naturlig akkurat! Men jeg kunne gjerne tenke meg å hatt en bh som gav ordentlig løft! så om den gjør det, gir jeg den gjerne en sjangse. Om det er noen andre som har prøvd den/ har andre forslag/innspill, kom gjerne med det!
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #6 Skrevet 9. februar 2012 Ser også at de har lite utvalg av cup-størrelser i Bombshell-BH'en. Noen finnes opp til C, men ikke høyere. Det er kanskje heller ikke meningen? Siden BH'en skal få det til å se ut som brystene virker større, mener sikkert Lindex at de som bruker mer enn C-cup ikke har bruk for Bombshell. Jeg synes likevel det virker litt rart. Man kan jo uansett ha lyst på en BH som gir et skikkelig løft. helt enig, jeg får a alltid på meg en b, men jeg må helst i alle f
KaDust Skrevet 9. februar 2012 #7 Skrevet 9. februar 2012 I butikken er C-cup det største de har. De satt ikke bra på meg hvertfall, puppen ble klumpete og rar siden cupen hadde annen form enn hva puppen min har. 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #8 Skrevet 9. februar 2012 ble noe veldig rart med svaret mitt her. Ser også at de har lite utvalg av cup-størrelser i Bombshell-BH'en. Noen finnes opp til C, men ikke høyere. Det er kanskje heller ikke meningen? Siden BH'en skal få det til å se ut som brystene virker større, mener sikkert Lindex at de som bruker mer enn C-cup ikke har bruk for Bombshell. Jeg synes likevel det virker litt rart. Man kan jo uansett ha lyst på en BH som gir et skikkelig løft. helt enig, jeg får a alltid på meg en b (tror jeg? :gjeiper: ), men jeg må helst ha c (kanskje til og med større, er noen år siden jeg kjøpte b sist). og jeg må i alle fall ha 80 rundt. vil gjerne ha noe som løfter godt. (og ikke koster skjorta). syntes det er rart om produsenten har forhåndsbestemt at de med større cup ikke trenger sånn.
Norbertine Skrevet 9. februar 2012 #9 Skrevet 9. februar 2012 Har en sånn, men har ikke helt fått meg til å bruke den ennå, blir liksom litt for unaturlig. Er gift da, så ikke redd for å narre noen. Men den bhen var skikkelig stor i størrelsen, måtte gå ned både i cup og omkrets, så prøv den først. Har hørt flere si det samme. 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #10 Skrevet 9. februar 2012 I butikken er C-cup det største de har. De satt ikke bra på meg hvertfall, puppen ble klumpete og rar siden cupen hadde annen form enn hva puppen min har. uff da, det hørtes ikke bra ut. :-/ er de så rare i formen altså? men er nok kanskje ikke alle den passer til, slikt som med alt annet.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #11 Skrevet 9. februar 2012 Har en sånn, men har ikke helt fått meg til å bruke den ennå, blir liksom litt for unaturlig. Er gift da, så ikke redd for å narre noen. Men den bhen var skikkelig stor i størrelsen, måtte gå ned både i cup og omkrets, så prøv den først. Har hørt flere si det samme. nei, det samme gjelder her. ja, er vel kanskje det beste, selv om den sitter fint på noen andre, kan den jo være helt feil for en annen. takker for alle svar!
KaDust Skrevet 9. februar 2012 #12 Skrevet 9. februar 2012 uff da, det hørtes ikke bra ut. :-/ er de så rare i formen altså? men er nok kanskje ikke alle den passer til, slikt som med alt annet. Er vel heller det at puppene mine allerede er veldig runde. Og bh'en er litt spissere. Så da så det bare veldig rart ut.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #13 Skrevet 9. februar 2012 Jeg har normalt C/D i BH. Var og handla på Lindex og bestemte meg for å prøve en sånn Bombshell for moro skyld. Puppene ble jo digre, men følte de stod mer ut enn opp
Gjest On Topic Skrevet 9. februar 2012 #14 Skrevet 9. februar 2012 Kjøpte ein BH frå Lindex frå ei tid tilbake som var fullstappa med innlegg, veit ikkje om det var ein sånn bombshell bh. Uansett så kjøpte eg den vanlige størrelsen som eg bruker på Lindex BH`ar. Det såg så vanvittig dumt ut, brysta mine var løfta og pressa sånn opp at eg hadde dei nesten like under haka. Føltes ivertfall sånn ut. Og den revna på midten framme, til samboers store glede. 1
DysterPytten Skrevet 9. februar 2012 #15 Skrevet 9. februar 2012 De har slike på H&M, men jeg fikk ikke kløft og puppene mine så overhodet ikke naturlig ut.
mulberrygal Skrevet 9. februar 2012 #16 Skrevet 9. februar 2012 Hei! Har prøvd bombshell bhene fra lindex og de er ikke bra i det hele tatt. Lindex har en fra wonderbra, den fins i de fleste størrelser og er også bombshell, den ble veldig fin og naturlig på meg. Bruker 70b i bh da, så det er noe i det at bhene er laget for de med små pupper Har en bombshell fra cubus uten stropper, den gir deg fin utringning i kjoler og har litt annerledes passform enn de standard superpushuppene i de andre kjedebutikkene.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #17 Skrevet 13. februar 2012 vet ikke hvorfor det er så mange som kritiserer slike bh-er, for det er jo bare bobmshell bh-ene jeg bruker har 70C jeg, og jeg synes at de er dødsfine! jeg driter i at dette ser unaturlig ut, for min del så gjør det ingenting i tillegg så er det 25% rabatt på lindex nå, så jeg kjøpte 3 nye i forrige uke
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #18 Skrevet 13. februar 2012 Takker for svar alle sammen! Dumt spørsmål, men kan man prøve bh i butikken? Trodde ikke det var lov å prøve undertøy jeg.. Men her er det jo mange varierte svar, så det virker som om det varierer veldig fra person til person. Så det beste hadde nok vært å prøve kanskje.
Perelandra Skrevet 13. februar 2012 #19 Skrevet 13. februar 2012 Takker for svar alle sammen! Dumt spørsmål, men kan man prøve bh i butikken? Trodde ikke det var lov å prøve undertøy jeg.. Men her er det jo mange varierte svar, så det virker som om det varierer veldig fra person til person. Så det beste hadde nok vært å prøve kanskje. BHer kan prøves i butikk, men ikke truser. For å vite om en BH passer, bør den alltid prøves på før man kjøper.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #20 Skrevet 15. februar 2012 Jeg har bittesmå slappe pupper, fyller knapt en a-cup, så jeg likte disse kjempegodt! Har mann så er ikke bekymret for at noen skal få seg en overraskelse når jeg kler av meg da 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå