AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #1 Skrevet 9. februar 2012 Hvordan strikker man lue uten vrangbord eller rullekant? Vil ha så lite synlig kant som mulig.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #2 Skrevet 9. februar 2012 Bare å la være å strikke vrangbord? Jeg strikke bare rundt og rundt, en rett og en vrang fra første omgang.
Moscato Skrevet 9. februar 2012 #3 Skrevet 9. februar 2012 Ei spirallue utan vrangbord kan kanskje gå, eller så må ein kanskje strikke heile lua i vrangbord.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #4 Skrevet 9. februar 2012 Skulle kanskje spesifisert at jeg vil at lua skal være i glattstrikk. Det går kanskje an å lage en kant som sys fast på innsiden? Med en omgang vrang som brettekant? TS
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #5 Skrevet 9. februar 2012 Det må vel kanskje gå an å gjøre slik som i dette pannebåndet i starten, og så bare lage en lue av det? I mitt eget mønster da. TS
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #6 Skrevet 9. februar 2012 Det må vel kanskje gå an å gjøre slik som i dette pannebåndet i starten, og så bare lage en lue av det? I mitt eget mønster da. TS Link er lurt å ha med ja: http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=121&d_id=2&lang=no
Moscato Skrevet 9. februar 2012 #7 Skrevet 9. februar 2012 Ja, då kan du anten sy ein kant av t.d. fleece på innsida, eller lage brettekant slik som du sjølv beskreiv det:)
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #8 Skrevet 9. februar 2012 Ja, då kan du anten sy ein kant av t.d. fleece på innsida, eller lage brettekant slik som du sjølv beskreiv det:) Takk Er nybegynner i dette, så det er greit å få bekreftet om det kan fungere slik man ser for seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå