AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #1 Del Skrevet 9. februar 2012 Hvordan strikker man lue uten vrangbord eller rullekant? Vil ha så lite synlig kant som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #2 Del Skrevet 9. februar 2012 Bare å la være å strikke vrangbord? Jeg strikke bare rundt og rundt, en rett og en vrang fra første omgang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 9. februar 2012 #3 Del Skrevet 9. februar 2012 Ei spirallue utan vrangbord kan kanskje gå, eller så må ein kanskje strikke heile lua i vrangbord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #4 Del Skrevet 9. februar 2012 Skulle kanskje spesifisert at jeg vil at lua skal være i glattstrikk. Det går kanskje an å lage en kant som sys fast på innsiden? Med en omgang vrang som brettekant? TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #5 Del Skrevet 9. februar 2012 Det må vel kanskje gå an å gjøre slik som i dette pannebåndet i starten, og så bare lage en lue av det? I mitt eget mønster da. TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #6 Del Skrevet 9. februar 2012 Det må vel kanskje gå an å gjøre slik som i dette pannebåndet i starten, og så bare lage en lue av det? I mitt eget mønster da. TS Link er lurt å ha med ja: http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=121&d_id=2&lang=no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 9. februar 2012 #7 Del Skrevet 9. februar 2012 Ja, då kan du anten sy ein kant av t.d. fleece på innsida, eller lage brettekant slik som du sjølv beskreiv det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #8 Del Skrevet 9. februar 2012 Ja, då kan du anten sy ein kant av t.d. fleece på innsida, eller lage brettekant slik som du sjølv beskreiv det:) Takk Er nybegynner i dette, så det er greit å få bekreftet om det kan fungere slik man ser for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå