jerod Skrevet 8. februar 2012 #1 Skrevet 8. februar 2012 Kom over en artikkel på nett om Afrikansk Mango og MetaBrun som slankemiddel. De sier at dette skal gi fantastiske resultater! Kjenner jeg er veldig skeptisk Noen som har noen erfaringer med dette?
Gjest pepsimaxpower Skrevet 8. februar 2012 #2 Skrevet 8. februar 2012 (endret) leste også en artikkel om ei som hadde testet dette. men prisen er jo sky høy etter første testpakke nærmere 600 kr. Hun dama gikk jo ned 12 kg tror jeg på en måned men som sakt, slike slanke piller er egentlig ikke noe å teste ut. Det står som regel i liten skrift at du skal drikke mye vann og ha et sunt kosthold, og vist du kun drikker mye vann og skifter om til et sundt kosthold så får du samme effekt + trening. Endret 8. februar 2012 av pepsimaxpower
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #3 Skrevet 8. februar 2012 Bullshit. Det eneste som fungerer er et fornuftig kosthold og trening. Det finnes ingen snarveier til sunn og fin kropp!
prosit82 Skrevet 11. april 2012 #4 Skrevet 11. april 2012 Hei Kom over den samme artikkelen og jeg som er nysgjerrig av natur kastet meg over dette med liv og lyst. Ventet og ventet. Mistet til slutt tålmodigheten og ringte kundesevice og snakket med en hyggelig amerikansk dame som beklaget at jeg ikke hadde fått mine produkter, men forsikret meg om at de var sendt. Etter at jeg hadde hatt 8 trekk på min konto uten å fått en eneste vare ringte jeg på nytt og fikk da etter hvert snakke med en norsk mann. Han kunne opplyse at deres produkter ikke kommer igjennom den norske tollen. Jeg fikk selvfølgelig igjen pengene jeg hadde betalt inn. Så det er nok ikke verdt og bestille disse produktene......
Cornelia84 Skrevet 12. april 2012 #5 Skrevet 12. april 2012 Flere av de som har bestilt Afrikansk mango på nett har fått tappet kortene sine, så det er rett og slett svindel. Om man ser på nettsidene deres så oser det jo svindel... Er det for godt til å være sant - så er det som oftest det. Kalorier inn - kalorier ut
Dhalia Skrevet 12. april 2012 #6 Skrevet 12. april 2012 Dette er svindel ja. Som nevnt over er det flere som har fått tappet kortene sine. Artikkel
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #7 Skrevet 13. april 2012 Stemmer det! Jeg var en av dem som bet på... mengder med penger bare forsvant ut av kontoen min, flere tusen faktisk.. uten å få noenting som helst i posten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå