Gjest gjest- silje Skrevet 8. februar 2012 #1 Skrevet 8. februar 2012 (endret) Vell skulle ta roll outs med ball idag, og fikk en smule vondt i ryggen. Så det tyder jo på at jeg har gjort det helt feil. Så på video fra fitnessbloggen omiigjen og omigjen uten å få det til. (itillegg så er jeg usikker på alle teknikker i forhold til styrketrening, jada er ny, men skal det være så vanskelig?) Så hvis noen har noen gode videor, nettsider med detaljert forklaring, eller bare gode tips - hvordan jeg kan få best mulig teknikk, så hadde det vært bra! PS: Så er jeg på tredje uke med kun styrketrening, og lårene/rumpen/armene er faktisk litt strammere, enn de har vært:) Endret 8. februar 2012 av gjest- silje
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #2 Skrevet 8. februar 2012 YouTube har masse videoer av teknikker til nær sagt alle tenkelige styrkeøvelser.
Envy Skrevet 9. februar 2012 #3 Skrevet 9. februar 2012 Jeg er egentlig ikke helt fan av alle disse youtubevideoene folk bruker for å lære seg teknikk. Det kan være greit å se på for å friske opp husken, men skal man lære en teknikk bør man så absolutt lære av noen som kan det fra før, som kan rette på deg underveis, og ser med litt andre øyne enn en selv gjør mens man jobber på. Hør med noen du kjenner, eller spør på et treningssenter
darth Vader Skrevet 9. februar 2012 #4 Skrevet 9. februar 2012 Ikke godta alt personlige instruktører sier heller. De aller fleste av de, i min erfaring, vet ikke hva de snakker om. Les denne artikkelen: http://myrevolution.no/s/treningsprogram-for-nybegynnere/ Børge Fagerli er en av norges mest kunnskapsrike på styrketrening. Både for kvinner og menn. Videoene i artikkelen gir i hvert fall et bilde på hvordan øvelsene bør utføres.
Gjest gjest- silje Skrevet 9. februar 2012 #5 Skrevet 9. februar 2012 Takk for svar. Videoer er jo greit på visse øvelser, men jeg får ting lettere inn med veldig detaljert forklaring. Takk for side Darth Vader skal lese grundig, og se om jeg kan få ett bedre innblikk i styrketrening. Envy: kjenner ingen som driver med styrketrening, og treningssenter gidder jeg ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå