Ridderspore Skrevet 8. februar 2012 #1 Skrevet 8. februar 2012 Hei. Dere her inne har sikkert peiling og kan hjelpe. Planlegger tur til dyreparken i Kristiansand. Leter etter sted å bo. Er bare to voksne og ett barn. Forslag? Har noen erfaring med Yes- hotellet der? Hvordan er standarden ?
Sola^ Skrevet 8. februar 2012 #2 Skrevet 8. februar 2012 Yes hotellet har enkel standard. Trur det var 120 seng med sengeskuff under på det rommet eg overnatta på (var der aleine). Var flekker på sengetøyet da eg overnatta der, men trur sengetøyet var reint(kjentes slik ut) men at det var flekker på det som ikkje gjekk bort i vask. Vasken på badet var den minste vasken eg nokon gang har sett. Var heilt greit å overnatte på. Frukosten var ikkje fantastisk, men grei nok. Så viss dere ikkje trenger super standard, takler å dele 120 seng, og ikkje forventer luksusfrukost. Så er det heilt ok.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #3 Skrevet 8. februar 2012 http://www.hotell.no/hotell/norge/kristiansand/quality-hotel-resort-kristiansand Ligger rett over veien for Dyreparken. Hvis dere vil ha det rimelig er det fint på Hamresanden camping. Om prisen ikke er så nøye går det også an å overnatte inne i selve Dyreparken (kardemomme by og så tror jeg de åpner sjørøverlandsbyen til sommeren).
Gjest Ma Skrevet 8. februar 2012 #4 Skrevet 8. februar 2012 Vi bodde på scandic i sentrum. Supert hotell, Egon restaurant vegg i vegg ( vi synes det var veldig greit som barnefamilie) . Tok bare bussen til dyreparken :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå