Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Naturlig nok nå i januar... :roll: Men kjæresten min har bursdag om litt over en uke, og jeg aner ikke hva jeg skal gi ham! Det dumme er at jeg har bursdag dagen etter, og han bruker alltid mye penger på min gave! Han vet at jeg har lite penger, og sier alltid at jeg ikke trenger å kjøpe noe til ham, men jeg vil jo gi ham noe fint til bursdagen!

Er det noen som har noen kreative ideer?!? Har allerede brukt opp en del, som f.eks kjæreste-album, klippekort på massasje (fra meg) o.l. Har råd til å bruke et par hundrelapper.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lag herlig middag og ordn alt (forberedelser og oppvask)

Skrevet

Eller gi ham "gavekort" på noe han ønsker seg.

Hvis han for eksempel trenger en ny aftershave, så skriver du på et fint kort:

Dette er et gavekort på kr. 500 som skal brukes til å kjøpe en fantastisk aftershave! Kyss og klem...

På den måten er det ikke et gavekort som må brukes i en bestemt butikk, men et gavekort på at du betaler når han har funnet noe han liker.

Dermed kan han sikkert overtales til å vente med shoppingen til du har fått neste lønning!

Skrevet

Tja..hva med å gjøre dagen hans til en romantisk drømmedag fra ende til annen? Du starter selvfølgelig med frokost på senga, lager ekstra god lunch til han dersom han skal på jobb, sender han romantisk mail i løpet av dagen, har badekaret med eteriske oljer klart når han kommer hjem, spiller avslappende musikk og lager middag mens han ligger i bløtt... Bruk fantasien :)

Skrevet

Jeg var i samme situasjon som deg en gang, og jeg gjorde følgende:

Jeg fant 2 hvite laken som jeg klippet ut til bamsemønster.

Sydde sammen, og fylte med masse gammel dyne/putefyll.

Jeg lagde knappeøyne, munn, nese osv.

Da bamsen var ferdig fikk den en av mine gamle bukser på seg.

I tillegg fikk den min gamle hvite genser som jeg broderte "Jeg elsker deg" på.

Han fikk sokker og sko, og ble riktig så kjekk! :ler:

Han ble faktisk nesten 1,5 meter høy.

Jeg brettet bamsen i 2 og stappet ham ned i en søplesekk.

Snurpet igjen toppen, og hang ved et kort.

Reaksjonen var fantastisk!

Det var den flotteste gaven han hadde fått sa han, og når han kjørte hjem satte han bamsen i bilbeltet på passasjersida.

Bamsen hadde han stående i stua si i lang tid etterpå.

Skrevet

Synes forslaget med å lage et gave kort var genialt jeg. Så kan du jo lage middag på selve bursdagen,så shopper dere når du har litt bedre råd!

Lilletrollet

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva slags bursdagsmenneske er han egentlig? En som elsker gaver, oppstyr, sang og musikk eller en som har et mer avslappet forhold til dagen? Kjæresten min er ganske enkel - en CD og en sjokoladekake & mye sex, så er han svært happy.....

I og med at du har bursdag like etterpå og de fleste er blakke etter jula, forslår jeg at du prater med han om dette (hvis det ikke er for praktisk og uromantisk da...) - kanskje kan dere feire sammen med en kino og pizza....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...