Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på om det går an å ta opp naturfag og geografi på videregående?? Har det nå, men får ikke så veldig bra karakter. Og i og med at det er et fag som er ferdig 1 vgs, er det viktig å ha bra karakter i det.

Går det an å ta eksamen som privatist, og hvor mye koster det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, det går ann! koster 750 for å ta opp et fag. mer info får du på privatistweb.no :)

Skrevet

Nå er privatistweb.no stengt for oppmelding, men du kan ringe privatistkontoret å spørre.

Neste gang du kan melde deg opp i fag blir til høsten. Da vil du få eksamen i nov eller des.

Skal du ta det til neste vår-2013 må du melde deg opp i januar-2013, og har eksamen i mai/juni.

Skrevet

Nå er privatistweb.no stengt for oppmelding, men du kan ringe privatistkontoret å spørre.

Neste gang du kan melde deg opp i fag blir til høsten. Da vil du få eksamen i nov eller des.

Skal du ta det til neste vår-2013 må du melde deg opp i januar-2013, og har eksamen i mai/juni.

spiller det noen rolle når jeg gjør det, bare jeg gjør det før jeg er ferdig på videregående?

Skrevet

Du kan det, ja. Men har hørt at det ikke går så lenge man går på videregående. Så du må kanskje vente til du er ferdig med det..

Å ringe privatistkontoret og spørre om og melde seg opp nå er umulig!

Skrevet

spiller det noen rolle når jeg gjør det, bare jeg gjør det før jeg er ferdig på videregående?

Jeg tror grunnen til at man ikke bør melde seg opp i privatist på vgs er at privatisteksamene kan kollidere med prøver og tentamener du har på vgs ... men du kan jo prøve å melde deg opp og håpe at du skal ha eksamen en dag du bare har vanlig skole, men da må du skulke skolen isåfall

Det beste er å vente til du er ferdig med vgs, og heller forbedre karakterene dine da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...