Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner ikke det skjema eller hva jeg skal finne.. Jeg har komt så langt at jeg har klart å registrere meg og logge meg inn. :tristbla: Jeg har prøvd i flere timer å finne hva jeg skal finne. Jeg vet jeg kan gå til rådgiver på skolen, men jeg vil innpå nå, viss noen vet forklar nøye :) Er det i det hele tatt innpå vigo.no søknadstingen er? Eller et det på vilbli eller noe :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke vigo.no ute da?? tror mitt kull var en av de sist som skulle søke via den siden, de som skal ha vgs skole i Kunskapsløfte, tror jeg søker via Vilbli

Skrevet

Det er på vigo.no ja. Vilbli.no har bare informasjon.

1. Gå inn på vigo.no

2. klikk på "vidregående opplæring i skole/bedrift

3. Til høyere på siden nå, står det en boks som heter "MIN ID" klikk på "logg inn" inni den boksen.

4. Nå får du opp tre valg, klikk på det valget som passer deg ( kommer an på om du har kodeark, får kode på mobilen etc.) logg inn med min id.

5. Bekreft eller registrer opplysningene dine og trykk "neste" eller "ok" husker ikke helt hva det heter.

6. Nå skal du komme rett inn på søkersiden for vidregående opplæring og da klikker du bare på "neste" knappen for hver side, etter du har fyllt ut alle boksene som er relevante.

Jeg synes det høres rart ut at du har gått logget deg inn, men at du ikke fikk opp søkersiden automatisk...Da det er det eneste du kan gjøre etter du har logget inn på vigo. Hvis du er HELT sikker på at du har logget deg inn på vigo, men ikke får opp søkersiden, er det nok noe du har gjort feil. Det sikkreste er å høre med rådgiveren på skolen din. Lykke til!

Skrevet

Du har fått et brev i posten med masse koder på? På det arket står det hvordan du skal gjøre det.. min skolerådgiver gikk igjennom det på skolen...

Skrevet

åå fant det ut. Når jeg trykket bekreft sms koden og trykket neste knappen, så kom det sånn feil opp at nettleseren ble brutt og at jeg måtte trykke avbryt, og når jeg trykket avbryt endte jeg opp på difi.no :S

Men så byttet jeg nettleser fra google chrome til internet explorer og da gikk den videre til sånn fylle-ut-skjema når jeg trykket videre knappen :lur: det var jo litt merkeliig:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...