Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva sier en til slikt da??? Han er paa gjennomreise og spurte om han kunne laane ei seng en natt paa veien... Jeg bor naa sammen med en ny type som saavidt traff denne eksen for etpar mnd siden iom jeg fortsatt prater med ham.. (Lenge siden vi var sammen..).......Forsaavidt greit for meg, men det er litt rart, er det ikke???

Kan ellers nevne at typen min saa og si aldri blir sjalu.. Er ikke sikker paa denne derimot!! :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville for min del beklaget og sagt at nei, det passer litt dårlig.

hadde han kjent din nye godt, og dere var vant med å omgåes hverandre alle tre så hadde det jo vært en ting, men som du sier, det kan vel fort føles litt rart siden det ikke virker som det er det som er saken?

Han skulle vel på gjennomreise uansett, så han finner seg nok ett annet sted å sove, så kan dere jo heller dra ut å spise alle tre?

Gjest som Factor
Skrevet

Tja, hva slags vennskap har dere da? En (bare en) av mine ekser kan få låne en sofa hvis det kniper, men det er evigheter siden vi var sammen og vi har et helt greit forhold.

Snakk med den nye kjæresten din da vel og informer deretter eks- en om hva dere har blitt enige om. Mulig han blir sur hvis dere ikke ønsker å innlosjere han, men det får han heller bli da.

Skrevet

Xen, faren til mine barn, overnatter her rett som det er - har egen dyne og nøkkel. Han og samboeren min har et helt greit forhold. Barna syns at det er spennende å se om han har overnattet her eller hos en dame (som de håper på) hvis han har vært på byen en kveld.

Hilsen Trille

Gjest Brunhilde
Skrevet
Xen, faren til mine barn, overnatter her rett som det er - har egen dyne og nøkkel. Han og samboeren min har et helt greit forhold. Barna syns at det er spennende å se om han har overnattet her eller hos en dame (som de håper på) hvis han har vært på byen en kveld.

Hilsen Trille

Så flott! Du (og samboeren din) må være rause mennesker!

Gjest sexysadie
Skrevet

Hvis min X vil overnatte så Vær Så god.

Vi er venner (ikke knullekompiser) så det må da gå an det.

Gjest GreenSky
Skrevet

Oj. I følge overskriften din trodde jeg du mente at eksen faktisk skulle BO hos dere, og det syntes jeg virket litt rart. Men at han skal overnatte hos dere en natt eller to - ja det er noe annet. Jeg foreslår at du snakker med samboeren din om hva han synes.

Skrevet

Jeg må si at jeg trodde som GreenSky :hoho:

Men altså - gjelder det en overnatting og ikke mer må vel din nåværende bli hørt.. Er det greit for han så kan vel x`n låne ei dyne..

Jeg har et barn fra tidligere forhold, og hans farmor er rett som det er hos oss for en weekend eller bare over i uken - guttungen elsker det, hun kokkelerer for oss og styrer og jeg har et bedre forhold til henne enn min egen mor... Hun er den som alle kan gå sammen med - og min nåværende mann sier han faktisk ser frem til at hun kommer....

:roll:

(sikkert fordi hun er slik en fantastisk kokk, og jeg er heller avsklappet til det....)

Men alle rundt meg reagerer - hver gang! Jeg mener - er det sååå unaturlig da? At man beholder kontakten dersom man kan det - barna har jo bare godt av det...??

Litt avsporing kanskje men...

Gjest GreenSky
Skrevet

Men alle rundt meg reagerer - hver gang! Jeg mener - er det sååå unaturlig da? At man beholder kontakten dersom man kan det - barna har jo bare godt av det...??

Nei, det synes jeg ikke. Hun høres jo ut som en flott person, og barnet liker henne. Så hvorfor ikke?

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke. Hun høres jo ut som en flott person, og barnet liker henne. Så hvorfor ikke?

- ifølge min manns familie er dette belastende for min kjære :roll: men er ikke han den rette til å bedømme det da? Dessuten - han gleder seg nok like mye som sin stesønn.. Kanskje fordi hun bryr seg, oppvarter dem og er en tvers igjennom herlig person! Men for ikke å "kuppe" tråden her - Du er vel den første som ikke har reagert negativt bortsett fra mine gode veninner da... Men veninner er jo omtrent "partiforpliktet" til å være støttende så...

:wink:

Gjest Krissi3
Skrevet

Jeg er venn med eksen og for meg hadde det vært ok.

Spørsmålet er hvordan kjærsten føler det.

Spør han og si at du vil han skal være 100% ærlig.

Har han betenkligheter, dropp det.

Har du ikke en kompis venninne han kan sove hos isteden? Spør noen av dem så slipper du å spørre kjærsten om det.

Skrevet

Saken er avgjort og han kommer til oss for en natt om etpar mnd. Typen min sa at han selvsagt kunne komme... Tror det blir goey :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...