AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #1 Skrevet 8. februar 2012 Jeg har sett at enkelte first price produkt har forlatt hyllene i samtlige butikker. Jeg nevner da first price juicen, som var god å billig. I tillegg til småting jeg har brukt å kjøpe.. Er litt usikker, noen som har merket dette?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #2 Skrevet 8. februar 2012 Det som slo meg sist jeg var på butikken, var at det var flere firstprice-produkter
kontorstol Skrevet 8. februar 2012 #3 Skrevet 8. februar 2012 Jeg kjøpte first price juice senest i forrige uke.
Sola^ Skrevet 8. februar 2012 #4 Skrevet 8. februar 2012 http://www.aftenbladet.no/nyheter/lokalt/dalane/Derfor-legges-juicefabrikken-ned-2924218.html#.TzK1p8VrNM4 2
Anglofil Skrevet 8. februar 2012 #5 Skrevet 8. februar 2012 Nei, jeg finner alltid mye fra First Price i Kiwi-butikken her jeg bor, inkludert juicen det er snakk om. Mvh Yvonne
Gjest NozMonster Skrevet 8. februar 2012 #6 Skrevet 8. februar 2012 Det som slo meg sist jeg var på butikken, var at det var flere firstprice-produkter jeg synes absolutt ikke at det er færre produkter nei, men jeg blir veldig nyskjerrig på hvilkene first price produkter du har sett nå som du ikke har sett tidligere?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #7 Skrevet 8. februar 2012 Bunnpris selger ikke First Price lenger, hvordan det er i andre butikker vet jeg ikke. Irriterer meg, selv om Bunnpris har inngått samarbeid med Rema 1000 har jeg inntrykk av at billigvarene deres er dyrere enn FP.
Gjest Survival Skrevet 8. februar 2012 #8 Skrevet 8. februar 2012 Jeg kjøper sjeldent billigvarer så er ikke helt 100% sikker på dette, men pleier å kjøpe noen få produkter som tidligere var Landlord, men som nå kalles Rema 1000. Jeg tror det er samme produktet. Men dette er vel ikke det samme som First Price, vel?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #9 Skrevet 8. februar 2012 Nei, jeg finner alltid mye fra First Price i Kiwi-butikken her jeg bor, inkludert juicen det er snakk om. Mvh Yvonne Heldiggris, men tar nok ikke lange tiden før juicen er borte. Siden produksjonen er lagt ned.
loffen Skrevet 8. februar 2012 #10 Skrevet 8. februar 2012 Heldiggris, men tar nok ikke lange tiden før juicen er borte. Siden produksjonen er lagt ned. Det var produksjonen av Nora-juicen som skulle legges ned.
Perelandra Skrevet 8. februar 2012 #11 Skrevet 8. februar 2012 Jeg kjøper sjeldent billigvarer så er ikke helt 100% sikker på dette, men pleier å kjøpe noen få produkter som tidligere var Landlord, men som nå kalles Rema 1000. Jeg tror det er samme produktet. Men dette er vel ikke det samme som First Price, vel? First Price selges bare i butikker som hører til Norgesgruppen. Den omfatter blant annet Meny, Spar, Kiwi, Joker og Ultra. First Price-varene finnes derfor ikke hos Rema 1000 eller Bunnpris. First Price
Gjest Survival Skrevet 8. februar 2012 #12 Skrevet 8. februar 2012 First Price selges bare i butikker som hører til Norgesgruppen. Den omfatter blant annet Meny, Spar, Kiwi, Joker og Ultra. First Price-varene finnes derfor ikke hos Rema 1000 eller Bunnpris. First Price Nei, var det jeg tenkte! Rema 1000 hadde jo tidligere Landlord, og som jeg sa i innlegget tror jeg at de fleste Landlord produktene blir til Rema 1000 merket selv om at produktet er det samme. Bare ny "innpakning". Ikke at dette var det TS spurte om, bare tenkte høyt på en måte...
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #13 Skrevet 9. februar 2012 Det var produksjonen av Nora-juicen som skulle legges ned. Whoho. Snakk om å lese feil. Jeg skylder på at sengetiden forlengst var forbigått.
Viljaa Skrevet 9. februar 2012 #14 Skrevet 9. februar 2012 Jeg har ikke hørt at First Price går ut, nei. Snarere er vel trenden at lavprismerker som First Price, Landlord, Euroshopper osv. øker. Men om du handler på Bunnpris har du kanskje lagt merke til at FP går ut ja, for Bunnpris skiftet grossist fra NorgesGruppen (som har First Price) til Reitangruppen, så Bunnprisbutikkene driver nå og selger ut First Price produktene sine og skal erstatte dem med tilsvarende billigprodukter av merket Bunnpris. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå