Gå til innhold

Solarium - Hvilken er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, som tittelen sier; Hvilke solarium studium er den beste? Med tanke på , renhold, gode låser, avlukke osv..

Og selvfølgelig; hvor sterke, eller hvor bra de er i forhold til hverandre målt i pris.

Jeg kan jo nevne noen: Megasun, Brun og Blid, Bluebox.

Personlig har jeg bare prøvd Brun og blid, men jeg har flyttet nærmere en som heter Megasun, og ser at denne er overalt.

Noen erfaringer her? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av de tre du har nevnt liker jeg bluebox best, de er dyre men det er der jeg får best farge. Brun og blid synes jeg ingenting om, har prøvd mange forskjellige plasser og forskjellige typer solarium der men får nesten ikke farge der i hele tatt(og blir normalt veldig lett brun). MegaSun er helt greit synes jeg, ikke så bra som BlueBox men helt OK:) Dessuten er de jo litt billigere!

Skrevet

Jeg tror Sunshop sine solariumer gir litt mer kreft enn megasun. Så sunshop vinner! :filer:

Skrevet

Av de tre du har nevnt liker jeg bluebox best, de er dyre men det er der jeg får best farge. Brun og blid synes jeg ingenting om, har prøvd mange forskjellige plasser og forskjellige typer solarium der men får nesten ikke farge der i hele tatt(og blir normalt veldig lett brun). MegaSun er helt greit synes jeg, ikke så bra som BlueBox men helt OK:) Dessuten er de jo litt billigere!

Jeg blir lett brun, og har alltid solet meg på brun og blid. Klarer å holde på fargen når jeg soler meg annenhver uke en halvtime maks. Men så har jeg aldri testet noe annet..

Bluebox blir litt lengre unna, men er det veldig stor forskjell om jeg tar en halvtime i MegaSun? Skal sies at jeg er blekere enn jeg bruker å vere. Jeg er lat, så jeg orker ikke å ta 5 min hver dag f.eks..

Merker også at fargen er finere etter en dag eller to. Som om at jeg blir brunere!

Gjest Rastl0s
Skrevet

Kommer litt an på hvor fort du vil ha rynker og/eller hudkreft :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir lett brun, og har alltid solet meg på brun og blid. Klarer å holde på fargen når jeg soler meg annenhver uke en halvtime maks. Men så har jeg aldri testet noe annet..

Bluebox blir litt lengre unna, men er det veldig stor forskjell om jeg tar en halvtime i MegaSun? Skal sies at jeg er blekere enn jeg bruker å vere. Jeg er lat, så jeg orker ikke å ta 5 min hver dag f.eks..

Merker også at fargen er finere etter en dag eller to. Som om at jeg blir brunere!

Brukte MegaSun før jeg oppdaget BlueBox, og jeg fikk jo bra med farge der også, men MYE bedre hos BlueBox.. Så hvis MegaSun ligger nærmest så kan du nok gå for det, sparer jo noen kroner på å ta der og for det er billigere enn mange av de andre plassene:)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...