@shygirl@ Skrevet 6. januar 2004 #1 Skrevet 6. januar 2004 Er 2500 kroner mye for en brudesuite....? Har endelig fått sjekket prisene... Dvs. prisen... Kun to hoteller her jeg bor og kun en av dem har en brudesuite.... Prisen inkluderte champagne og brudefrokost(eller hva det nå het..)..
Gjest Tex Skrevet 6. januar 2004 #2 Skrevet 6. januar 2004 Vi betaler rundt fire tusen for brudesuiten på Losby Gods.
Grooo Skrevet 6. januar 2004 #3 Skrevet 6. januar 2004 Jeg hadde aldri i verden betalt så mye for overnatting en natt... Vi klarte oss kjempefint med et vanlig hotellrom med dobbeltseng (ba om å få det beste rommet, og fikk det). Betalte rundt 700, og da fikk vi frukt + champagne på natta når vi kom, og deilig frokost på senga om morgenen. I tillegg leverte de kjolen/ustyret mitt og klærne til mannen tilbake til utleiesalongen for oss. Kjempekjekt å bare kunne legge igjen dette! Aner ikke hva suiter bruker koste, ville bare tipse om at her er det mye å spare hvis en er i "spare-mode"!
14062003 Skrevet 6. januar 2004 #4 Skrevet 6. januar 2004 Nei, det hørtes ikke mye ut. Tror vi ga noe av det samme på Hotel Continental i Oslo i sommer.
@shygirl@ Skrevet 6. januar 2004 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2004 Trodde ikke det var så veldig mye, nei... Takk for svar...
Scorpina Skrevet 7. januar 2004 #7 Skrevet 7. januar 2004 Betaler 1950,- for full pakke i brudesuite hos Rica Ishavshotell. Musserende vin, frokost med alt hva hjertet behager, morgen kåpe, boblebad og massør hvis ønskelig, frukter, sjokolade ...ja, stort sett ALT!! Pluss - mega bra utsikt (!!!!!!) og sen utsjekk!!!! (kl 1700) Betaler gladelig den prisen vi
-ida- Skrevet 7. januar 2004 #8 Skrevet 7. januar 2004 Synes ikke det hørtes så mye ut jeg da, vanlig rom ligger jo på rundt 1000
Scorpina Skrevet 7. januar 2004 #9 Skrevet 7. januar 2004 Hei ida Nei, det synes jeg også var en superb pris! Hun dama i tlf nevnte noe om 2200,- for brudesuiten.......men da hun sa "dere skal få den for 1950,-" sa jeg "Bestiller den PROMPTE før du ombestemmer deg på prisen" Så også lokalet - - det betaler vi 2100,- for INKL vask!!!!!!!!!! Er vi heldig or not
Christinamor Skrevet 7. januar 2004 #10 Skrevet 7. januar 2004 Vet at hoteller har en del å gå på mht priser - dette var oppe i Forbrukerinspektørene eller Tv" hjelper deg. Da vi skulle bestille hotell, gjorde vi en deal på at om vi fikk bestilt bort 10 rom eller mer til gjestene våre, fikk vi minisuite til prisen for dobbeltrom, dvs 850,-. da fikk vi sen utsjekk (hvilket vi egentlig ikke trengte pga familielunch dagen etter)og stor frokost med champis. Noe mer trengte ikke VI, men man er forskjellige - noen vil ha hele pakka, og andre har det romantisk nok på vanlig rom/minisuite.Budsjettene varierer også - noen prioriterer hotell og fotograf, mens andre sparer penger til bryllupsreisen - og noen har råd til alt!! Se på Trista og Ryan!! :D
Bente Skrevet 7. januar 2004 #11 Skrevet 7. januar 2004 Vi tar det på ei hytte utti marka ved ett vann -helt gratis :D
Gjest Lady-M Skrevet 7. januar 2004 #12 Skrevet 7. januar 2004 Det hørtes ikke dyrt ut. Vi betalte 3000,- for suite på Grand Hotel i Oslo, den koster vanligvis 5000,- (fikk billig gjennom bekjent).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå