Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått invitasjoner til nettstedet "twoo" av bekjente, synes det høres litt suspekt ut, jeg er aktiv på div nettsteder, men er dette en dating side eller hva? I og med at man faktisk må være over 18 for å være med? Eller er det virus fra ende til annen? Noen som har erfaring med dette ? Hva er isåfall forskjellen på dette og facebook? Er det mer som sukker? Eller nye nettby?

Hjelp :)

Skrevet

Sosialt nettsamfunn hvor en kan legge ut bilder og informasjon. Har automatisk oppsett fra innhenting av informasjon fra andre nettsteder.

http://www.consumeraffairs.com/dating_services/two_of_us.html

Jeg har fått mange invitasjoner fra dem.De henter ut informasjon fra bl.a Facebook.Slik jeg ser det, kan det se ut som venner har sendt deg mail og forteller hvor flott twoo er ,men de jeg har snakket med har ikke sendt denne type mail.

Hos meg er twoo blokkert

• 5 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på en annen ting i forbindelse med Twoo.com, og håper det er greit at jeg spør i denne tråden.

Hvordan ville du tolket denne mailen?

I overskriften står det at " ***** har lagt deg til som kontakt, og ønsker å koble med deg".

I mailen står det "XXXXX oppdaget nettopp en måte å møte spennende personer på nettet: twoo.com. Han har allerede 4 personer som liker ham på Twoo og vil at du skal bli med på moroa! "

Ville du tolket denne mailen som en invitasjon til kontakt til et eksisterende medlem, eller ville du tolket mailen som en invitasjon til å registrere seg som nytt medlem.

Anonym poster: adeeeeed370e7ff1b3ae1bf373318927

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på en annen ting i forbindelse med Twoo.com, og håper det er greit at jeg spør i denne tråden.

Hvordan ville du tolket denne mailen?

I overskriften står det at " ***** har lagt deg til som kontakt, og ønsker å koble med deg".

I mailen står det "XXXXX oppdaget nettopp en måte å møte spennende personer på nettet: twoo.com. Han har allerede 4 personer som liker ham på Twoo og vil at du skal bli med på moroa! "

Ville du tolket denne mailen som en invitasjon til kontakt til et eksisterende medlem, eller ville du tolket mailen som en invitasjon til å registrere seg som nytt medlem.

Er det noen brukere av Twoo.com som vet hvordan invitasjoner til nye og eksisterende brukere ser ut?

Jeg synes dette ser ut som en invitasjon til en allerede registrert bruker, men jeg kan ta feil.

Skrevet (endret)

Slike har jeg fått og alle uten unntak har gått i søppelkassen samt sperret email adressen i etterkant.Fordi jeg tolker det som et forsøkt på å få nye medlemmer - mao spam i mine øyne

Endret av Kårky
  • 1 år senere...
Skrevet

Vet at dette er en gammel tråd, men jeg fikk nettopp mail av twoo! Velkomme som bruker og alt men jeg har aldri vært inne på denne siden!

Fant frem til en kontakt mail og sendte dem en irritert mail og ba om å bli slettet da jeg aldri har vært inne på siden deres, men er det flere som har opplevd dette?

Anonymous poster hash: 761e4...650
Skrevet

Jeg fikk den samme som deg over, velkommen og blabla. Tror man bare ikke må klikke på noe - den blir åpenbart sendt for å vekke oppmerksomhet og eventuelt gå inn og sjekke.. Det er nok bare tull :)

Anonymous poster hash: 0d208...99c
Skrevet

Jeg fikk også velkomstmail tidligere i dag! :S Hadde aldri hørt om nettstedet en gang. Vemmelig!

Anonymous poster hash: 0d8f6...05f

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Får mail av dem stadig vekk. Aldri registrert meg. "Bjarne liker deg" odv.. Får sikkert fire mail om dagen! Gr i søppelpost, men allikevel.........

Anonymous poster hash: 02f0c...97d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...