Gå til innhold

Private legesenter i Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest *Stina
Skrevet

Hei!

Jeg burde komme meg til en lege/gynekolog, men for tiden befinner jeg meg i Oslo for noen måneder framover, og langt vekk fra mitt hjemsted og min fastlege. Noen som har erfaring fra private legesenter i Oslo? Har sett at det finnes private leger på Oslo City, er det noen som har brukt disse? Og hva koster disse tjenestene?

Håper noen kan svare meg! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært på Byporten Medisinske senter og Oslo Akutten. Helt greit, liksom. Et greit alternativ til å vente i 8 timer på legevakta.

Måtte desverre til lege i romjula, og siden fastlegen min hadde ferie, dro til Oslo Akutten. Jeg betalte hårreisende 580 kroner for en vanlig undersøkelse + blodprøve.

Jeg vet at du kan få tatt gyn. undersøkelse der, men jeg vet ikke hvor mye det koster.

Hjemmesiden deres er her, men de har bare oppgitt priser for plastikk-kirurgi...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg var på Oslo City for ca 1 år siden for å få resept på p piller. For resept og gynekologisk tror jeg jeg betalte 7-800 kr............... veldig dyrt!

Gjest Anonymous
Skrevet

På et vanlig privat legekontor koster det samme som hos fastlege, men til en spesialist/gynekolog er vel prisene høyere.

Du kan jo bestille time hos et vanlig legekontor så får du ta en gu der.

Skrevet
På et vanlig privat legekontor koster det samme som hos fastlege, men til en spesialist/gynekolog er vel prisene høyere.

Du kan jo bestille time hos et vanlig legekontor så får du ta en gu der.

Ikke etter at fastlegeordningen kom. Da koster det mer å ikke gå til "sin lege". Lenger ventetid blir det gjerne også - mye lenger ventetid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...