Gå til innhold

Fly australia-norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet ca hvor ofte det går fly fra australiua til norge? er det faktisk mulig at reiseselskapet kan gjøre en feil med bestillingen og faktisk ikke får deg avgårde på flyet før 10 dager etter du egentlig skulle reise?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går ingen direktefly fra Australia til Norge. Med andre ord er det enkelt å komme seg til Norge fra Australia hvis man bare mellomlander et sted som går videre til Norge.

Skrevet

Sikkert 100 flyavganger daglig fra Australia til Norge, men alltid via et annet sted, da :gjeiper:

Å bomme med ti dager hørtes merkelig ut....

Skrevet

Jeg skjønte ikke helt spørsmålet, tror jeg.

Det går ingen direktefly fra Norge til Australia. Reiseselskap kan gjøre feil.

:heks:

Skrevet

Det som er greia er at jeg skulle møte ei jente som er i Australia en viss dato her hjemme. Nå sier hun at reiseselskapet har gjort en feil og st de har booka henne 10 dager etterpå? Aner ugler i mosen og trenger vite om personen har rent mel i posen. Finner det rart at flyselskapet ikke har turer i mellomtiden.

Skrevet

Men hun kommer?

Typen booket bilett motsatt retning for lenge siden, og fikk etterpå forandringer så han er fremme et døgn etterpå.

Skrevet

Men hun kommer?

Typen booket bilett motsatt retning for lenge siden, og fikk etterpå forandringer så han er fremme et døgn etterpå.

Litt forskjell på 1 og 10 døgn, da?

:heks:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...