AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #1 Skrevet 8. februar 2012 Denne tråden er ikke opprettet for å være stygg eller spre dritt om noen , kun en diskusjon om to kjente menneskers offentlige framstilling av seg selv (noe jeg mener må være lov når disse personene så til de grader oppsøker denne oppmerksomheten selv). Det er heller ikke misunnelse eller jantelov,det finnes mange langt mer suksessfulle mennesker som jeg ikke har et vondt ord å si om:-) Jeg føler at Tone Damli og Aksel Hennie er et ganske tragikomisk par. Jeg føler at alt ved dem er fake. De virker så overfladiske. Alt er liksom fasade. Stiller opp på alt av eventer i matchende solbriller,, og det går ikke et intevju uten at de bedyrer at hverandre er SÅ fantastisk. Smasker på hverandre liksom for å demonstrere sin kjærlighet foran kameraene.. Tone D har alltid virket overfladisk, stilt opp på alt i media og vært mer kjent for treningstipsene sine og hvilket selvbruningsmerke hun bruker enn sangene,, men jeg trodde Aksel var en seriøs skuespiller som ikke ønsket et sånt image. Etter han møtte tone har han endret seg veldig sånn som han framstår syns jeg, sitter på twitter og kjefter på alle som sier et negativt ord om dama. De blir liksom så lett paret alle digger å latterliggjøre. De har fått mye slengt etter seg de siste åra, feks. Anne Kat Herlands kommentarer. Men er det ikke litt fortjent? De er jo mediahorer til de grader,, og frk Damli har jo ikke så mange strenger å spille på om hun ikke får karra til seg litt Seoghør-plass. http://www.google.no/imgres?q=tone+damli+aksel+hennie&hl=no&biw=1366&bih=706&gbv=2&tbm=isch&tbnid=6EKoXOOfvuIcYM:&imgrefurl=http://www.kjendis.no/2010/07/28/kjendis/tone_damli_aaberge/musikk/aksel_hennie/sommerapent/12746666/&docid=_2fC5bouKn-s0M&imgurl=http://gfx.dagbladet.no/labrador/127/127468/12746873/jpg/active/960x.jpg&w=960&h=599&ei=z4UyT4HVI-ag4gS20azgBA&zoom=1&iact=rc&dur=326&sig=108824111010303030500&page=1&tbnh=158&tbnw=199&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:2,s:0&tx=108&ty=73 http://www.google.no/imgres?q=tone+damli+aksel+hennie&hl=no&biw=1366&bih=706&gbv=2&tbm=isch&tbnid=2mjw6-iSSaWKtM:&imgrefurl=http://www.kjendis.no/2011/08/28/kjendis/tone_damli_aaberge/aksel_hennie/annan_forbes_hennie/17856227/&docid=96IZob-OClJa3M&imgurl=http://gfx.dagbladet.no/labrador/178/178565/17856510/jpg/active/978x.jpg&w=978&h=545&ei=z4UyT4HVI-ag4gS20azgBA&zoom=1&iact=hc&vpx=463&vpy=187&dur=2557&hovh=167&hovw=301&tx=145&ty=82&sig=108824111010303030500&page=2&tbnh=157&tbnw=266&start=18&ndsp=21&ved=1t:429,r:1,s:18 24
Gjest Spinell Skrevet 8. februar 2012 #3 Skrevet 8. februar 2012 Hva legger du opp til her, om ikke drittslenging? Og hvordan skal man parere dette? Ved å si at "Nei, de to er ikke fake, men tenk på XX og YY (sett inn hvilket annet kjendispar som helst)! De er fake, de!" 9
Gjest "gjest" Skrevet 8. februar 2012 #4 Skrevet 8. februar 2012 Jeg føler ingenting om Tone og Aksel som par, pga jeg ikke kjenner dem. Håper og tror de er lykkelige sammen og det fortjener de. 10
Strikkemamma Skrevet 8. februar 2012 #5 Skrevet 8. februar 2012 Denne tråden er ikke opprettet for å være stygg eller spre dritt om noen. Jeg føler at Tone Damli og Aksel Hennie er et ganske tragikomisk par. Jeg føler at alt ved dem er fake. De virker så overfladiske. Her motbeviser du det du innleder innlegget med. Hvis du ikke kjenner dem personlig så råder jeg deg til å la være å spre slikt mobbemateriale. 9
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #6 Skrevet 8. februar 2012 Hva legger du opp til her, om ikke drittslenging? Og hvordan skal man parere dette? Ved å si at "Nei, de to er ikke fake, men tenk på XX og YY (sett inn hvilket annet kjendispar som helst)! De er fake, de!" Er det drittslenging når det utelukkende handler om hvordan de velger å framstille seg i media? Krass kritikk kanskje, men ikke usaklig. Tone Damli har skapt seg et levebrød av å brette seg ut i media over flere år. Hun har tjent gode penger på dette. Kan man gjøre dette og likevel slippe unna ærlige kommentarer på hvordan man framstiller seg? Dette handler heller ikke om hvordan de er som privatpersoner. Kun hvordan de ter seg offentlig, og deres image. 9
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #7 Skrevet 8. februar 2012 Her motbeviser du det du innleder innlegget med. Hvis du ikke kjenner dem personlig så råder jeg deg til å la være å spre slikt mobbemateriale. Det er da ikke mobbing når det handler om hvordan offentlige personer velger å framstå i media. Snakk om å misbruke og utvanne mobbebegrepet. 15
Gjest Rastl0s Skrevet 8. februar 2012 #8 Skrevet 8. februar 2012 Føler også de er overfladiske. Spesielt etter plumbo og mokkamanngreia... 11
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #9 Skrevet 8. februar 2012 Hadde ikke brukt uttrykket tragikomisk selv, men inntrykket mitt av Aksel har tapt seg etter han ble sammen med Tone. Var ikke så opptatt av ham da heller, men han virket laidback og grei og ikke spesielt linselus. Nå synes jeg han virker like overfladisk som henne snart. Men, kjenner ingen av dem personlig, og jeg unner dem å ha det bra. 5
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #10 Skrevet 8. februar 2012 (endret) Jeg er 100 % enig. Tone har jeg aldri hatt noen mening om. Aksel på sin side har vært, kanskje norges mest respekterte skuespiller, noe jeg ikke føler han er lengre. jeg mener han har mistet sin kredibilitet og at de sammen fremstår som tåpelige. spesielt da de begge oppfordret til vold mot plumbo-gutta viste de sitt sanne latterlige jeg. Får også litt Lars-Kristian Eriksen assosiasjoner av twitter-oppførselen til Aksel. Null respekt herfra. Endret 8. februar 2012 av Kråkesaks 11
Gjest "gjest" Skrevet 8. februar 2012 #11 Skrevet 8. februar 2012 Føler også de er overfladiske. Spesielt etter plumbo og mokkamanngreia... Hvordan overfladiske da? Det er jo ikke sånn at de hadde noe med det.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #12 Skrevet 8. februar 2012 De plager ikke meg, men så leser ikke jeg Se og Hør heller. De gangene jeg blar igjennom bladet hos frisøren vet jeg ikke hvem 90% er engang, for de fleste figurerer tydeligvis bare der. Så slutt å lese sladreblader - problem solved. 6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #13 Skrevet 8. februar 2012 Hvordan overfladiske da? Det er jo ikke sånn at de hadde noe med det. Som Dag Sørås sa i et program på nrk "Da plumbo kalte han for møkkamann, så twittret Tone at hun ville spy. Da hun var med i skal vi danse kalte hun dansepartneren sin for pakkis, men da klarte hun å holde på maten" Ellers har jeg ingen mening om dem. Leser av og til om dem i se og hør. Tone har en fin sang i ny og ned, mens Aksel har jeg ikke sett en eneste film av engang :gjeiper: 8
Strikkemamma Skrevet 8. februar 2012 #14 Skrevet 8. februar 2012 Det er da ikke mobbing når det handler om hvordan offentlige personer velger å framstå i media. Snakk om å misbruke og utvanne mobbebegrepet. Hvordan velger noen å fremstå som slik eller slik i media? Det er media som skaper inntrykket vi får av folk. Og å kalle noen overfladiske uten å kjenne dem er å forhåndsdømme folk. Forhåndsdømming kan føre til ufine handlinger eller ord. Det finnes ulike former for mobbing vet du! 4
Gjest Rastl0s Skrevet 8. februar 2012 #15 Skrevet 8. februar 2012 Hvordan overfladiske da? Det er jo ikke sånn at de hadde noe med det. Som Dag Sørås sa i et program på nrk "Da plumbo kalte han for møkkamann, så twittret Tone at hun ville spy. Da hun var med i skal vi danse kalte hun dansepartneren sin for pakkis, men da klarte hun å holde på maten" Ellers har jeg ingen mening om dem. Leser av og til om dem i se og hør. Tone har en fin sang i ny og ned, mens Aksel har jeg ikke sett en eneste film av engang This. Dessuten oppfordret de begge til vold den kvelden mot plumbo. Dagen etter når alt snudde over på madcon og folk som misbruker ordet rasist, så "unnskyldte" aksel seg og prøvde å ro seg vekk fra det han allerede hadde sagt. 4
Kråkesaks Skrevet 8. februar 2012 #16 Skrevet 8. februar 2012 Tråden er ryddet for spekulasjoner og ryktespredning. Kråkesaks, moderator. 1
Gjest Koala Lompa Skrevet 8. februar 2012 #17 Skrevet 8. februar 2012 This. Dessuten oppfordret de begge til vold den kvelden mot plumbo. Dagen etter når alt snudde over på madcon og folk som misbruker ordet rasist, så "unnskyldte" aksel seg og prøvde å ro seg vekk fra det han allerede hadde sagt. Damned if you do, damned if you don't 3
Gjest Rastl0s Skrevet 8. februar 2012 #18 Skrevet 8. februar 2012 Damned if you do, damned if you don't Word up!
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #19 Skrevet 8. februar 2012 Skjønner ikke hvorfor man skal ha behov for å rakke ned på dem som par - hvordan de framstår i media er sikkert bevisst, kan godt hende de bruker stylister for den saks skyld. Så til en viss grad er de en "merkevare". Hvordan de har det som par vet jeg ikke noe om, annet enn at jeg har lest Aksel Hennie si at Tone er lett å være sammen med og at de har det bra, så hvorfor ikke tro på det? De er ressurssterke mennesker selv om man ikke nødvendigvis har sans for alt de driver med. 2
Erotisk Flukt Skrevet 8. februar 2012 #20 Skrevet 8. februar 2012 Jeg kjenner de ikke personlig, så der kan jeg ikke påstå noe om dette paret. Men hvordan de opptrer i media er for meg både dobbeltmoralsk, forkastelig og overfladisk. Men for all del, de er sikkert et fantastisk par privat, uten Se & Hør i stua. -Domino
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå