Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har lyst til å dele en tilbudskode til Iherb, så tar jeg gjerne i mot :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SOL184 er min personlige kode, så jeg får en liten kompensasjon. Vet ikke om det finnes andre koder enn de personlige.

Skrevet

Så nå at iherb har egen kode om du ikke vil bruke andres, BUY123. Men alle disse gjelder kun første bestilling. :)

Skrevet

EJ1259 :)

Skrevet

Gjelder disse kodene KUN ved første bestilling? Altså bare den første gangen man handler der?

Skrevet

Gjelder disse kodene KUN ved første bestilling? Altså bare den første gangen man handler der?

Det medfører riktighet. Men ved første bestilling får du din egen kode som du kan gi videre til andre, og som gir deg en viss avkastning. Les mer på rewards.iherb.com :)

Skrevet

Det medfører riktighet. Men ved første bestilling får du din egen kode som du kan gi videre til andre, og som gir deg en viss avkastning. Les mer på rewards.iherb.com :)

Skjønte ingenting av det jeg..:klo:

Skrevet

RUF933 er den permanente koden på Iherb som alle kan bruke for å få 5 dollar i avslag på kjøpet. Vet ikke om det finnes andre, men jeg brukte denne og det fungerte perfekt.

Skrevet

RUF933 er den permanente koden på Iherb som alle kan bruke for å få 5 dollar i avslag på kjøpet. Vet ikke om det finnes andre, men jeg brukte denne og det fungerte perfekt.

Det der er nok noens kode du, som kun gjelder første bestilling.

• Liker 2
Skrevet

Skjønte ingenting av det jeg..:klo:

Du lurte på om disse kodene kun gjaldt ved første bestilling, og det er riktig. Men husk at disse kodene kommer fra et sted, og når du selv lager deg en konto hos iherb vil du også få en slik personlig kode. Når du gir den videre til andre vil du få såkalte rewards, eller rett og slett avslag i kroner og øre på dine egne bestillinger. Jeg forstår ikke helt hva det ikke er å skjønne, og jeg tror ikke det kan forklares bedre enn dette, men dersom du fremdeles ikke skjønner bæret av hva jeg prater om anbefaler jeg at du går inn på lenken jeg tok med i forrige innlegg - altså rewards.iherb.com :)

Skrevet

Hehe, min kode, eller noen av de andre som har postet i denne tråden, er da like permanente som den du nevner. Og akkurat som de andre kodene som har blitt postet her tilhører den noen - sikker på at det ikke er deg, ettersom du selger den som den eneste permanente koden til $5 avslag på første bestilling? ;)

Dersom noen skulle være i tvil, er alle ovennevnte koder like "permanente" som den AB over her kommer med, så det et egentlig det samme hvilken dere bruker :)

Skrevet

Du lurte på om disse kodene kun gjaldt ved første bestilling, og det er riktig. Men husk at disse kodene kommer fra et sted, og når du selv lager deg en konto hos iherb vil du også få en slik personlig kode. Når du gir den videre til andre vil du få såkalte rewards, eller rett og slett avslag i kroner og øre på dine egne bestillinger. Jeg forstår ikke helt hva det ikke er å skjønne, og jeg tror ikke det kan forklares bedre enn dette, men dersom du fremdeles ikke skjønner bæret av hva jeg prater om anbefaler jeg at du går inn på lenken jeg tok med i forrige innlegg - altså rewards.iherb.com :)

Jeg skjønte det nå når du forklarte det :takke:

Får slenge ut min kode jeg også da: VED809

Skrevet

Har en jeg og, hvis noen med en kommende iHerb avhengighet har lyst til å bruke den: ILU822

Skrevet

Jeg skjønte det nå når du forklarte det :takke:

Får slenge ut min kode jeg også da: VED809

:tommelsmil:

Det vises som regel på den "vanlige" iHerb siden om du har fått noen rewards (i handlekurven, under totalsummen står fratrekk for rewards). Men for full oversikt sjekker jeg linken jeg postet i forrige innlegg. Eksempel: kjæresten min brukte min personlige kode ved sin første bestilling, og han har rukket å svi av noen tusen på noen måneder. Jeg får 3% av hans ordrer i rewards. Jeg har altså rukket å få flere hundre kroner som jeg har brukt på mine egne ordre. Jeg har i alle fall plassert tre ordre som jeg har sluppet å betale for selv, men kun betalt for frakten. Så det er bare å gi koden sin videre! :biggrin:

Skrevet

hva er bra å shoppe der?

Skrevet (endret)

Matvarer som selges på helsekost er mye billigere der :)

Bla. Atkins barer, sukrin, økoligsk godteri osv.

Så har de endel billig shampoo, såper, hudprodukter, kosttilskudd og mye mer!

Endret av Kindlooks

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...