Gjest ts_81 Skrevet 8. februar 2012 #1 Skrevet 8. februar 2012 Prøver å overtale kjæresten til å kjøpe seg en mindre lommebok så han slipper ha den i baklommen. Det sperrer jo all utsikt til en sexy rompe, mener jeg...dessuten forbinder jeg det bare med gamle menn....:-/ Vi har en morsom diskusjon om dette, så derfor tenkte jeg toppe den med meninger fra dere:) Hva tenker dere? Er lommeboka i baklommen ok?
Gjest Skrevet 8. februar 2012 #2 Skrevet 8. februar 2012 nei Da jeg starta å date han jeg nå er gift med, la jeg merke til at han hadde lommebok i baklomma,rulletobakken i brystlomma på skjorta og lommetørkle i bokselomma foran. Jeg var på ingen måte interessert i å forandre ham som person - men sa ifra på date 4 at disse tre tingene var helt uaktuelt for meg om han ville date meg videre. Han slutta tvert med alle tre Ikke bare skygger lommeboka for deilig utsikt - men det er dritharry og veldig usexy å ha den i baklomma. 1
Gjest ts_81 Skrevet 8. februar 2012 #3 Skrevet 8. februar 2012 Mitt poeng også! Glad jeg har en medsammensvoren! Satser på at vanen er over til helga:)
-Jiinxs- Skrevet 8. februar 2012 #4 Skrevet 8. februar 2012 Hvor skal vi liksom ha lommeboken da? I vesken eller lommene forran på buksen? Hadde ingen anelse at dere jenter hadde en mening om dette emne... 5
Gjest ts_81 Skrevet 8. februar 2012 #5 Skrevet 8. februar 2012 Vi har en mening om rompa deres, og derfor vil vi jo ikke at noe skal overskygge herligheten....
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #6 Skrevet 8. februar 2012 Hvor skal vi liksom ha lommeboken da? I vesken eller lommene forran på buksen? Hadde ingen anelse at dere jenter hadde en mening om dette emne... Vi menn får vel skaffe oss en håndveske vi óg? 5
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #7 Skrevet 8. februar 2012 Ha det i jakken, eller på bordet når du setter deg ned og tar av deg jakken. På sommeren begrenser du deg til å ta med kort. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #8 Skrevet 8. februar 2012 pleier dere å gå bak mannen deres, siden det sperrer så for sexy utsikt? (jeg pleier å gå med siden av min, gjerne mens vi holder hender eller noe, så har aldri tenkt på dette) eller vil dere bare dele den deilige rumpa med alle andre som går bak dere? forøvrig, nei, lommeboka i baklomma er en uting, det er så fort gjort at noen stjeler/snapper den opp, bedre å ha den i lommene foran, i en jakkelomme e.l. 2
Eudyptula Skrevet 8. februar 2012 #9 Skrevet 8. februar 2012 Hvis mannen min gikk rundt med lommebok i baklomma, ville jeg vært dritnervøs for at den skulle bli stjålet. Trodde ingen, iallfall her i byen, turde gå med lommbok i baklomma lenger. At den sperrer utsikten, blåser jeg i. Jeg går sjelden bak ham uansett 6
Gjest Spinell Skrevet 8. februar 2012 #10 Skrevet 8. februar 2012 Lommebok i baklomma er sterkt korrelert med lisseslips, tennissokker og skinnvest. Mao blodharry de siste 20 årene. Man får enten ha en slags veske eller putte den i innerlomma på jakka. Har man ingen av delene får man bære pengene i bukselommen på framsiden av buksene, og skaffe seg en liten kortholder.
Gjest ts_81 Skrevet 8. februar 2012 #11 Skrevet 8. februar 2012 pleier ikke gå bak han, nei, men pleier gjerne å ta han på rompa, og da er jo også lommeboka i veien..og så må jeg jo selvfølgelig ta en titt nå og da:) 1
-Jiinxs- Skrevet 8. februar 2012 #12 Skrevet 8. februar 2012 Wow. Nå vet jeg hvorfor jeg forsatt er singel. 11
Gjest snoopy_93 Skrevet 8. februar 2012 #14 Skrevet 8. februar 2012 Jeg personlig ville aldri gått med lommeboka i baklomma med tanke på lommetyver og sånt. Kjæresten har også lommeboka i baklomma, men har egentlig ikke tenkt så mye over det før nå.
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2012 #15 Skrevet 8. februar 2012 nei Da jeg starta å date han jeg nå er gift med, la jeg merke til at han hadde lommebok i baklomma,rulletobakken i brystlomma på skjorta og lommetørkle i bokselomma foran. Jeg var på ingen måte interessert i å forandre ham som person - men sa ifra på date 4 at disse tre tingene var helt uaktuelt for meg om han ville date meg videre. Han slutta tvert med alle tre Ikke bare skygger lommeboka for deilig utsikt - men det er dritharry og veldig usexy å ha den i baklomma. wow, snakk om å være overfladisk og å pirke... 1
makkapakka Skrevet 8. februar 2012 #16 Skrevet 8. februar 2012 Nei, lommeboka får menn ha i framlomma slik at de skitne fantasiene mine får næring. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #18 Skrevet 8. februar 2012 Jeg synes alle damer skal slutte med å gå med klær som dekker rumpa slik at mannfolka kan få nyte utsikten.
Gjest ts_81 Skrevet 8. februar 2012 #19 Skrevet 8. februar 2012 Minner om at diskusjonen var ment som en morsom gimmick, men dog om en litt harry(?) vane.. så jenter, slå et slag for lommebokfrie baklommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå