Jens Skrevet 6. januar 2004 #1 Skrevet 6. januar 2004 Ville bare fortelle dere som var engasjert i mitt invitasjons prosjekt att jeg nå har fått ett utkast og det så helt fantastisk ut. Mye jobb som gjennstår, men min venninne og jeg har funnet ut att vi ikke trenger å sende ut før om 2 uker. Innbydelsene blir kvadratiske i ett kremfarget litt ruglete tjukt ark. På forsiden vil sybolet som går igjennom over alt være. Det er en "barnetegning av en jente med krone, og gutt med flosshatt i grått. Gutten holder en gull ring. Navnene våre samt dato står over. Her vil min venninne gå over hver eneste invitasjon med noe trykk greier (jeg ikke skjønner noe av). Poenget er att navnene våre og datoen da står uthevet i gull!!!!!Kjempefint, men tar laaaang tid. Inne i er det tekst og bildet vårt igjen. Men på denne tegningen er plutselig gull ringen på fingeren til jenta. Bak på invitasjonen er det kun bilde av buketten tegnet på en veldig kul barnslig måte som flakser avgårde. Det blir sinnsykt gjennomført, personlig og fint, og er verdt alt maset!!!!!! Så, jeg er veldig fornøyd, og fikk invitasjonene akkuratt så personlige og fine som jeg ønsket!!! :D
Gjest Meg Skrevet 6. januar 2004 #3 Skrevet 6. januar 2004 Så fint, håper du føler det er verdt pengene da
Grooo Skrevet 6. januar 2004 #4 Skrevet 6. januar 2004 Høres kjempefint ut! Tror du det kan være mulig å få se bilder etter hvert? Jeg skal ikke stjele idéen din altså, er gift for lenge siden jeg
Snurre Skrevet 6. januar 2004 #5 Skrevet 6. januar 2004 Så flott, men uansett den prisen er litt i det drøyeste laget. ...utstående ring eller ikke
Holly Hobbie Skrevet 6. januar 2004 #6 Skrevet 6. januar 2004 7000 er litt drøyt uansett, synes jeg. Men har man penger så er det jo ens egen sak. Bra at det blir fint, i allefall! Invitasjoenne hørtes søte ut!
MariM Skrevet 6. januar 2004 #7 Skrevet 6. januar 2004 Så flott, men uansett den prisen er litt i det drøyeste laget. ...utstående ring eller ikke Så enig så enig
-ida- Skrevet 6. januar 2004 #8 Skrevet 6. januar 2004 Hørtes kjempe fine ut, men det har ikke vi penger til desverre, så våre gjester får nøye seg med vanlige invitasjoner
momo Skrevet 7. januar 2004 #9 Skrevet 7. januar 2004 Så bra at alt ordna seg og ble så fint. Jeg elsker sånne små barne gutt og jente i både bilder og figurer. :D :D
julibrud 2004 Skrevet 7. januar 2004 #10 Skrevet 7. januar 2004 Så bra at det ordnet seg, selv den utrolige drøye prisen..
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2004 #11 Skrevet 7. januar 2004 Så flott at det ordner seg, og jeg håper du synes det er verd pengene. :D
Gjest Pjusk Skrevet 7. januar 2004 #12 Skrevet 7. januar 2004 Fint det ordnet seg for deg. Hvor mange gjester skal du ha, Jens? Og hvor mye kommer bryllupet ditt på totalt (hvis du vil opplyse om det)? Hørtes kjempe fine ut' date=' men det har ikke vi penger til desverre, så våre gjester får nøye seg med vanlige invitasjoner[/quote'] - Og det blir sikkert dine gjester minst like fornøyd med! 7000,- kr. til dette formålet er tross alt fryyyyktelig mye penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå