Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2004 #1 Del Skrevet 6. januar 2004 hei! vet noen om det er mulig å få leid squash bane i oslo og hvor og hva prisen er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2004 #2 Del Skrevet 6. januar 2004 hadde håpet noen kunne svare meg for jeg finner ikke ut av det..alt jeg søker på¨på nettet gir ingen resultater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 6. januar 2004 #3 Del Skrevet 6. januar 2004 Bowlinghaller har som regel også Squash baner. Ring og forhør deg- det er iallefall verdt et forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lisa* Skrevet 7. januar 2004 #4 Del Skrevet 7. januar 2004 aktiv i oslo har en oversikt over mange steder du kan squashe! Tror også at SATS Spektrum f.eks har baner. Bowlinghaller med squash har jeg forøvrig aldri hørt om.... *Lisa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 7. januar 2004 #5 Del Skrevet 7. januar 2004 fra gulesider: Sentrum Squash Helsestudio og Solarium Thor Olsens g 5, 0177 Oslo 22 20 70 60 -------------------------------------------------------------------------------- Holmlia Squash Ravnåsv. 1, 1254 Oslo 22 62 32 01 -------------------------------------------------------------------------------- Sagene Squash Senter Sagv. 21, 0459 Oslo 22 35 55 11 -------------------------------------------------------------------------------- Skippern Squash AS Torgg. 16, 0181 Oslo 22 11 03 47 I tillegg har Sats Spektrum , Elixia Colosseum og et sted på Lysaker squash - sikkert flere også. Prisene varierer veldig - alt avhengig av når og om du er medlem eller ikke. Er forh. dyrt ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 8. januar 2004 #6 Del Skrevet 8. januar 2004 Bowlinghaller med squash har jeg forøvrig aldri hørt om.... Det har jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå