Kindlooks Skrevet 8. februar 2012 #1 Skrevet 8. februar 2012 I det siste har jeg mista øyenvipper på venstre øye. Er et nakent område midt på øyet, ser ikke pent ut.. Bruker til vanlig vippetang som jeg har brukt lenge, men i det siste så detter det av vipper, men kun på det ene øyet. Noen som vet hva det kan være ?
Leylani Skrevet 8. februar 2012 #2 Skrevet 8. februar 2012 I det siste har jeg mista øyenvipper på venstre øye. Er et nakent område midt på øyet, ser ikke pent ut.. Bruker til vanlig vippetang som jeg har brukt lenge, men i det siste så detter det av vipper, men kun på det ene øyet. Noen som vet hva det kan være ? Det samme skjedde med meg. Manglet nesten alle vippene på venstre øye. De kom tilbake når jeg brukte Castor oil fra Iherb.com. Brukte koden RUF933 for 5 dollar avslag på ordren, så det kostet meg ca ingenting. Heldigvis....
Kindlooks Skrevet 8. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2012 Slutt med vippetangen Vanskelig, syns øyenvippene blir stygge uten. Siden jeg ikke har noen naturlig bøy. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #5 Skrevet 8. februar 2012 Det samme skjedde med meg. Manglet nesten alle vippene på venstre øye. De kom tilbake når jeg brukte Castor oil fra Iherb.com. Brukte koden RUF933 for 5 dollar avslag på ordren, så det kostet meg ca ingenting. Heldigvis.... Hvilken av dem kjøpte du? Kan du linke til den eller skrive det fulle navnet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå