Gå til innhold

Hvor kan jeg finne duk på ca 120*140/140*160?

Anbefalte innlegg

Gjest PinkLeaf
Skrevet (endret)

Jeg har et antikt kjøkkenbord som jeg trenger duk til. Bordflaten er stygg, og skal fikses til våren, men jeg trenger noe å dekke over med inntil videre.

De fleste kjedebutikkene i nærheten ser ut som de kun har duker som er 140*250, men det blir for langt. 140 går den ene veien, men hvis den er 250 lang kommer den nesten ned på gulvet :fnise: Har også sett noen som er 140*180, men jeg tror den også er for lang.. Finnes det 140*165?

Noen som har tips til fine duker i butikker som Bohus, Jysk el.l.?

Kan godt være litt hverdagslig i stilen, men tar i mot det dere evt kan finne. Gjerne lyse farger, ikke gul eller grønn. :)

Endret av PinkLeaf
Videoannonse
Annonse
Gjest happy_me
Skrevet

Kan du ikke bare kjøpe stoff og sy en selv da? :) Det er ikke så vanskelig :) Eventuelt sånn voksduk, det finnes mange fine sånne :)

Jeg har heller ikke sett duker med målene du skulle hatt, i vanlige butikker, dessverre.

Om du ikke vil sy selv, så finner du alltids noen som kan gjøre det for deg?

Gjest PinkLeaf
Skrevet

Jeg kjenner ingen, dessverre, og får familie på besøk på søndag.. Må passe på at svigerbestemødre ikke kan finne noe å plukke på ;)

Det er ulempen med hjemmelagde bord :fnise: Tror du 140*180 blir for stort?

Gjest happy_me
Skrevet

Jeg kjenner ingen, dessverre, og får familie på besøk på søndag.. Må passe på at svigerbestemødre ikke kan finne noe å plukke på ;)

Det er ulempen med hjemmelagde bord :fnise: Tror du 140*180 blir for stort?

Det kommer jo an på hva du synes er pent selv det, jeg personlig synes faktisk det er fint med duker som henger langt ned på sidene, gjerne nesten ned til gulvet. (da får det liksom en litt fancy sjvung over seg synes jeg ;) ) Men det må du nesten se litt på selv.

Gjest PinkLeaf
Skrevet

Jeg fant en rund til kr 45 og en 140*180 på Hansen & Dysvik! Skal se om jeg finner litt sånn strykebånd sånn at jeg kan klippe den til 140*165 i stedet. :)

Takk for svar, folkens! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...