Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker meg en tur i en svømmehall veldig snart, men klarer ikke helt å finne utav disse hallene i Oslo. Jeg synes tilbudet ser så innmari dårlig ut? Enten er de bittesmå, eller så koster de en million kroner for drop-in og har gjerne bare åpent for familieplasking i helgene.

Kan noen tipse meg om en svømmehall hvor man faktisk får litt plass for pengene sine? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk Oslo kommunes sider, der står det ihvertfall opplyst om når det er sambruk med f.eks. idrettsklubber.

Skrevet

Da jeg bodde i Oslo brukte jeg alltid tøyenbadet, og var veldig godt fornøyd med tilbudet deres. Men dette er mange år siden, så tilbudet kan jo være annerledes nå. Er ihvertfall en stor svømmehall, veldig greit hvis du er der for å svømme.

Skrevet

Sjekk Oslo kommunes sider, der står det ihvertfall opplyst om når det er sambruk med f.eks. idrettsklubber.

Det er der jeg har sjekket... finner bare priser og åpningstider, men det jeg lurer på er egentlig hvor det er trangt og ekkelt og hvor det er romslig nok til å få noe utav det, og en god opplevelse :)

Da jeg bodde i Oslo brukte jeg alltid tøyenbadet, og var veldig godt fornøyd med tilbudet deres. Men dette er mange år siden, så tilbudet kan jo være annerledes nå. Er ihvertfall en stor svømmehall, veldig greit hvis du er der for å svømme.

det står at det er stengt der fram til uke 17 :( typisk.

Gjest Daenerys
Skrevet

Har du sjekket studentidretten? www.sio.no. Domus Athletica rett ved Ullevål Stadion har stort basseng :)

Skrevet

Jeg var på Nordtvet på mandag, godt fornøyd, 3 baner for de som skulle svømme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...