AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #1 Skrevet 8. februar 2012 Må få ut noe frustrasjon her jeg, og høte om kansje noen annen har samme problem som meg.. Etter flommen i vår, så ødela lynet modemet mitt, jeg hadde da telenor. Tenkte att jeg skulle prøve Ice da. Jada, modemet kom opp, og jeg har to barn i tennåringsalderen, så internett er jo kansje flittig brukt til spill, musikk og sånn. Internettet var det, men det var vanskelig å se feks på en liten film-snutt på youtube, spille kunne en bare glemme. Jeg skrev ein mail til dem om dette problemet, att det var så tregt. "Overbruk" var det jeg da hadde, jaja, så var det bare vente på ny mnd da, så det ble raskere, men en ny mnd kom, og enda en, ingen forskjell (ikke merkbar for oss hvertfall). Jeg har skrevet en haug med e-post, men det hjelper ikke. Fikk engang ikke svar tilslutt! Og dumme meg da, holdt tilbake regningene, så da ble det innkasso!!! AHhh!! Det gikk så lang tid når jeg skulle feks åpne facebook, så det kom opp sånn feilvarsling, jeg måtte prøve kansje mellom 5-10 ganger før jeg greide få opp sidene. Altså, det har seg sånn da, att det er 1 år bindingstid, men, jeg har nå gått tilbake til telenor jeg, så da får jeg hvertfall betalt innkasso-regninga mi, det hadde jeg ikke greid om jeg brukte Ice....
Cho Kon It Skrevet 8. februar 2012 #2 Skrevet 8. februar 2012 (endret) Ice er jo mobilt bredbånd, så det er ikke rart at du har opplevd dårlig hastighet, spesielt om dere er flere som har brukt det samtidig. Endret 8. februar 2012 av Scaramouche-
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #3 Skrevet 8. februar 2012 Beklager, men du kan ikke regne med å komme gjennom hos hverken ICE eller inkassobyrå her. Ta lærdom av dette, og få inkassosakene ut av hverden. ICE eller mobilt bredbånd generelt egner seg ikke til å se video, høre på musikk og spille, og dette har heller ikke noe å gjøre med at du har brukt opp kvoten din for en måned. Selv om det riktignok går litt raskere når man har igjen på sin kvote går det likevel som regel ikke raskt nok til multimediaoppgaver. Dette er ikke noe hverken de ansatte på ICE eller andre kan gjøre noe med med det første, dette dreier seg om begrensninger i teknologien.
Lutetium 71 Skrevet 8. februar 2012 #4 Skrevet 8. februar 2012 Mobilt bredbånd er ett leketøy. Til alt annet enn sporadisk hyttebruk trenger man ADSL eller bedre. Dyrt er det å.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #5 Skrevet 8. februar 2012 Jada, jeg har gitt meg ende over nå, betalt innkassoen, så da får jeg bare betale til juni, men et litt bittert smil :gjeiper: Har hvertfall lært!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå