Gå til innhold

Timberland Mukluk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er finest?

Klarer ikke å bestemme meg.... de brune er 250kr dyrere på salg...

Hva hadde DU valgt? Jeg har masse svarte jakker og masse sort fra før.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

De koster jo det samme?

Er i tvil,tror jeg ville valgt de svarte.

Skrevet

Jeg hadde valgt de hvite, jeg :ler:

Skrevet

Har de sorte selv. Rett og slett fordi de kan bli skitne uten at det synes så godt :gjeiper: Stygge sko egentlig, men utrooooolig varme :)

Skrevet

Takk til ts som la ut den linken,nå fikk jeg de skoa som jeg har hatt lyst på i 2 år(men synes de var for dyre til full pris) :smilyblomst:

Skrevet

Kan dere hjelpe meg? Hvilken størrelse må jeg kjøpe for å få str 37? Er de små eller vanlige i størrelsen? Kjøper dere en str større for å få plass til tykke sokker?

Skrevet

Kan dere hjelpe meg? Hvilken størrelse må jeg kjøpe for å få str 37? Er de små eller vanlige i størrelsen? Kjøper dere en str større for å få plass til tykke sokker?

Synes de er helt normale i størrelsen. det står størrelseguide inne på siden på linken :) Jeg bruker vanligvis str 39-40 og passer str 8.5 i disse skoene(tilsvarer 39.5 i vanlig skostr)

Helt ærlig så vet jeg ikke om du vil ha behov for veldig tykke sokker i disse skoene?

Skrevet

Synes de er helt normale i størrelsen. det står størrelseguide inne på siden på linken :) Jeg bruker vanligvis str 39-40 og passer str 8.5 i disse skoene(tilsvarer 39.5 i vanlig skostr)

Helt ærlig så vet jeg ikke om du vil ha behov for veldig tykke sokker i disse skoene?

Nei det var det... Står at det ikke går an å bytte de, men etter norsk lov har man jo alltid lov til å bytte ting som er kjøpt på nettet?

Skrevet

Nei det var det... Står at det ikke går an å bytte de, men etter norsk lov har man jo alltid lov til å bytte ting som er kjøpt på nettet?

Ta deg en tur til byen om du har mulighet og finn en butikk som har disse skoene og prøv de på,og så bestiller du fra siden etterpå når du har funnet ut hvilken str du bruker :)

Skrevet

Ta deg en tur til byen om du har mulighet og finn en butikk som har disse skoene og prøv de på,og så bestiller du fra siden etterpå når du har funnet ut hvilken str du bruker :)

Takk for tipset :) Har leita etter butikk her i område som selger de faktisk, men virker som om de er utsolgt overalt om dagene.

Skrevet

populære vintersko tipper jeg!

Prøvde de tidligere i vinter og var på nippet til å kjøpe men så slo gniergenet inn så jeg droppa det.Men nå klarte jeg ikke holde meg siden det var salg :gjeiper:

Gjest Badabing
Skrevet

De sorte er så klump og de hvite er så moonboots. Hadde valgt beige.

Skrevet

Jeg liker de mørkebrune best, og de beige nest best. Hvit og sort er ikke like fint.

Har mørkebrune selv og er veldig fornøyd med den fargen, ettersom den passer til det meste.

Skrevet

Ja, akkurat det stusset jeg også på. Det kan da ikke være lov? Man har alltid angrerett på nettkjøp.

Kjøper du varen av en næringsdrivende på internett, gjelder angrerettloven i tillegg til forbrukerkjøpsloven.

Netthandel omfatter alle avtaler om kjøp av varer eller tjenester som blir inngått gjennom internett, for eksempel via pc eller mobiltelefon.

http://forbrukerportalen.no/temaer/netthandel/levering/angrerett

Skrevet

Det stemmer det, denne butikken har ikke lov til å sette sånne salgskriterier.

Man har alltid rett til å bruke angreretten når man kjøper på nett. Uansett om varen er på salg eller ikke.

Jeg hadde ikke handlet hos denne butikken og jeg ville klaget de inn til Forbrukerrådet. Det irriterer meg så utrolig når nettbutikker ikke respekterer kjøpsloven og angreretten! :rasende:

Skrevet

Det stemmer det, denne butikken har ikke lov til å sette sånne salgskriterier.

Man har alltid rett til å bruke angreretten når man kjøper på nett. Uansett om varen er på salg eller ikke.

Jeg hadde ikke handlet hos denne butikken og jeg ville klaget de inn til Forbrukerrådet. Det irriterer meg så utrolig når nettbutikker ikke respekterer kjøpsloven og angreretten! :rasende:

Om jeg bestiller, og ikke får bytta/returnert om jeg har behov for det så kommer jeg til å klage dem inn. :)

Noen som har prøvd disse forresten? Er de varme de også? Synes de var hakket finere enn resten, hehe. Trenger vintersko som bare skal brukes i byen, og ikke i dyp snø for eksempel.

Skrevet

Du trenger ikke tykke sokker i disse, jeg har brukt de mange ganger med nylonstrømper uten å fryse.

Skrevet

Er den siden trygg? Er det ekte vare?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...