Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Er ei jente på 22 år som etter mye trøbbel i livet endelig holder på å få studiekompetanse ved Sonans. Er ferdig til våren! Har alltid hatt gode karakterer, men noen av karakterene mine fra den vonde tiden er fortsatt igjen. Har nesten bare 4-5'ere (noen 6 ere), men også noen 3.

Jeg har hatt formgivingsfag tidligere, og det blir derfor vanseklig å ta disse igjen som privatist. Har kun generell studiekompetanse uten noen realfag.

Litt om meg;

-Liker å stå opp og snakke for andre, argumentere og diskutere. Flere har faktisk sagt at jeg burde bli advokat, (men lurer kanskje på om det er litt vanskelig å komme inn? Hehe! :)

- Liker å hjelpe andre, hjelpe dem fra vanskelige situasjoner, oppmuntre.

- Syns markedsføring er interessant, har faktisk jobbet og veiledet mange bekjente innen dette feltet som er ganske store i Norge.

- Syns matte er meget interessant. Var mitt verste fag før, og er nå ironisk nok mitt beste fag på Sonans.

- Får alltid veldig 'eierfølelse' av arb.plassene mine, vil være med på å utvikle og forbedre bedrifter.

- Syns ledelse er utrolig spennende. Har mange bøker innen feltet, og jeg liker å lede.

Jeg vil også kunne tjene bra i jobben min, ikke fordi status er viktig, men fordi jeg simpelthen kan. Kommer fra vanskelige kår og vil kunne forsørge meg selv og eventuell familie godt.

Har noen av dere tips?? :) Tenkte kanskje på master i økonomi og administrasjon/ledelse, men tar gjerne imot andre forslag!

På forhånd takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jobbfeber.no er en grei side å sjekke ut hva ulike jobber går ut på. Men virker som du hadde trivs med en lederjobb:)

Skrevet

jobbfeber.no er en grei side å sjekke ut hva ulike jobber går ut på. Men virker som du hadde trivs med en lederjobb:)

Tusen takk for svar!

Tar gjerne imot flere :)

Skrevet

Sosionom?

Barnevernspedagog?

Skrevet

Sosionom?

Barnevernspedagog?

Trodde ikke disse tjente så godt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...