Betty84 Skrevet 8. februar 2012 #1 Del Skrevet 8. februar 2012 Hvordan var det der? Anbefaler dere en tur dit? Prisnivå osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty84 Skrevet 14. februar 2012 Forfatter #2 Del Skrevet 14. februar 2012 opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Life Skrevet 15. februar 2012 #3 Del Skrevet 15. februar 2012 Jeg skal til Parga i mai, og gleder meg som bare det. Men har dessverre ikke vært der tidligere, så vet i grunn ikke hvordan det er der. På ving sine sider finner du reisetips/-brev og lignende fra folk som har vært der. Verdt å ta en titt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ramona Skrevet 15. februar 2012 #4 Del Skrevet 15. februar 2012 jeg var der for ca 12 år siden..... da var det kjempefint og idyllisk, ikke et harry partysted. ellers greske priser og genrelt veldig..... gresk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HvittHus Skrevet 15. februar 2012 #5 Del Skrevet 15. februar 2012 Mannen og jeg var i Parga i mai ifjor, og kunne gjerne ha tatt en tur igjen. Et alldeles nydelig sted, som er forholdsvis fredelig og rolig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærleik Skrevet 16. februar 2012 #6 Del Skrevet 16. februar 2012 Var der for et par år siden med ei venninne. Vi koste oss veldig! Det er et bakeri der som så absolutt er verdt et besøk! Har fortsatt til gode å finne den FANTASTISKE baksten der noe annet sted. Jeg følte ikke at dette var et sted hvor det var veldig mye turisme (i forhold til andre steder jeg har vært), og dette var et stort pluss. Gatene er trange og koselige, restaurantene nede ved havnen er koselige. Et all over veldig koselig sted! Et greskt sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty84 Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #7 Del Skrevet 17. februar 2012 Tur er bestilt ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå