Arwen Skrevet 6. januar 2004 #1 Skrevet 6. januar 2004 Lurer på om de lever etter regelen: all presseomtale er god reklame :klø: http://www.dagbladet.no/kultur/2004/01/06/387700.html
Glitterchick Skrevet 6. januar 2004 #2 Skrevet 6. januar 2004 Hehe, kan virke slik ja! Lurer på om de kommer til å leve opp til lovnaden om så store andeler til kultur, norsk musikk, smal musikk osv. Tviler egentlig sterkt og regner med at de blir en ny P4. Kommers og lite utfordrende.
Arwen Skrevet 6. januar 2004 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2004 Jeg synes hele opplegget er en vits jeg. Forventer en ny P4 ja
Gjest Poirot Skrevet 6. januar 2004 #4 Skrevet 6. januar 2004 Synes de virker snuskete jeg.... Skal lure seg til alt liksom. Blir nok ikke et hakk bedre enn P4, og da er det urettferdig at P4 ikke fikk beholde konsesjonen.
Gjest Meg Skrevet 6. januar 2004 #5 Skrevet 6. januar 2004 Synes de virker snuskete jeg.... Skal lure seg til alt liksom. Blir nok ikke et hakk bedre enn P4, og da er det urettferdig at P4 ikke fikk beholde konsesjonen. Helt enig!!!
Eplegrønn Skrevet 6. januar 2004 #6 Skrevet 6. januar 2004 Jeg synes det hele er så tåpelig at jeg i trass ikke har hørt ett sekund på den nye kanalen. P4 er bra, selv om det nok er P3 jeg hører mest på.
Grooo Skrevet 6. januar 2004 #7 Skrevet 6. januar 2004 Jeg har heller ikke hørt mer enn tre-fire sekunder på den nye kanalen.. Da jeg forstod hva som stod på på bilradioen ble jeg sint på mannen og byttet til P4 med en gang. Klarer meg fint med dem jeg
Glitterchick Skrevet 6. januar 2004 #8 Skrevet 6. januar 2004 Bare synd Brita Møystad Engseth er der, jeg liker henne så godt! Men hører aldri på kanaler som P4, Radio 1, NRJ osv. Og siden Kanal 24 virker litt.. hm... så vil jeg liksom ikke kaste alle prinsipper på båten heller og høre på. Prinsippfast må man være!
Pip Skrevet 6. januar 2004 #9 Skrevet 6. januar 2004 Er nok lettare å skrive store ord i konsesjonssøknaden enn å lage spanande og kreativ radio, ja! Det vesle eg har høyrt, har vore nett like tannlaust som P4. Bortsett frå eit langt program med han Astrofusisk forbund-mannen, som var ganske vitskapeleg, men krydra med litt vel mykje fjortismusikk - som er den einaste musikkforma eg har høyrt der... Eg trur nok ikkje Kanal 24 kjem til å ta over så veldig stor del av radiottarane med det første, nei...
Spiralis Skrevet 6. januar 2004 #10 Skrevet 6. januar 2004 Hadde aldri trodd at jeg skulle heiet på P4 noen gang Tror ikke det er mulig å bli kommersielt stor med den programstrukturen som kanal24 søkte konsesjon med og tror de kommer til å snike seg så lydløst de kan i retning av P4 stilen. Men det er jo litt gøy med alt rabalderet da :D Tipper P4 hadde planlagt tidspunktet for å gå til sak om navnet rimelig nøye :D He he skitne småtriks :D
Gjest Ingeline Skrevet 6. januar 2004 #11 Skrevet 6. januar 2004 Har faktisk hørt litt på Kanal 24 jeg, og jeg synes det jeg har hørt hittil er veldig bra. Litt mye musikk, men ellers bra. Og jeg er glad for at P4 ikke fikk konsesjonen, for det er virkelig en dårlig kanal!
Gjest Gjesta Skrevet 6. januar 2004 #12 Skrevet 6. januar 2004 Hehe, kan virke slik ja! Lurer på om de kommer til å leve opp til lovnaden om så store andeler til kultur, norsk musikk, smal musikk osv. . Norsk musikk har de mye av!!! Ble skikkelig imponert den lille stunden jeg har hørt på de! Aha, Morten Abel, Berttine Z, Lene M, Bjørn Eidsvåg... Men noen ny p4 tror jeg heller de aldri blir... Clea (som ikke lenger får inn p4... :blunke: )
Tirill Skrevet 6. januar 2004 #13 Skrevet 6. januar 2004 Vi (her hjemme) satt å diskuterte Kanal 24... Jeg tror faktisk at alt det styret før oppstarten var planlagt på forhånd... Og jeg tror det var bare for å få reklamert seg gratis, heftig og bra...
Glitterchick Skrevet 7. januar 2004 #14 Skrevet 7. januar 2004 Tror ikke det er mulig å bli kommersielt stor med den programstrukturen som kanal24 søkte konsesjon med og tror de kommer til å snike seg så lydløst de kan i retning av P4 stilen. Det verste er at de ikke sniker seg lydløst engang! De vralter framover som en forvokst dinosaur i en porselensbutikk! Jeg tror ikke kanal 24 hadde noen som helst intensjoner om å holde seg til det de skrev i søknaden. Greit at de spiller mye norsk musikk, men kun spiselig, pop-musikk som ikke tråkker noen på tærne. Jeg har aldri vært spesielt begeistret for P4 heller, og syns ikke akkurat vi trengte en sånn kanal til.
Gjest Tex Skrevet 7. januar 2004 #15 Skrevet 7. januar 2004 Jeg finner alt jeg trenger på P4 og har tenkt å holde meg der.... Forøvrig hører jeg litt på pappaen min :blunke:
aline Skrevet 7. januar 2004 #16 Skrevet 7. januar 2004 Synes de virker snuskete jeg.... Skal lure seg til alt liksom. Blir nok ikke et hakk bedre enn P4, og da er det urettferdig at P4 ikke fikk beholde konsesjonen. Jeg synes også det virker litt snuskete og uproft å snike til seg så mye tull som det virker som de prøver på hele tiden. Har de tenkt å lage bra kanal, så bør de vel klare det uten å leve av allerede brukte navn til både kanalen og dens programmer!! :-? Kommer ikke til å høre på kanal 24, hører stort sett kun på radio på morgenen, for å våkne og for å få litt humor og musikk, litt vær og litt nyheter om alt fra hva skjer til hvilke tog og busser som er forsinket idag. Og dette får jeg helt greit på Radio1. (annerledes musikk har jeg på CD, og hører på den når jeg bare vil lytte til god musikk.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå