Gå til innhold

Trene for første gang i livet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

God Morgen jenter (og menn visst dere er her) :)

i det sisste har jeg vært så utrolig slapp i formen. jeg orker ingenting og er overhodet ikke fornøyd med meg selv på noen som helst måter.

Jeg har aldri trent noe særlig i livet, så jeg har ikke akkuratt noe grunnlag og skryte på meg.

Men jeg har tenkt til og begynne nå. i en alder av 24. LOL!!

Jeg bare lurer på hvor lang tid det tok før noen av dere andre som engang var nybegynnere begynte og se resultater??!

Jeg blir så utrolig fort umotivert og lei når jeg ikke ser resultater med engang :S

Videoannonse
Annonse
Gjest Daenerys
Skrevet

Det kommer an på hva du trener :) Men du burde forvente et par måneder før du ser noen resultater.

Skrevet

Jeg begynte å trene når jeg var 25. Fikk resultater veldig fort. Blant annet ble midjen mye smalere og mer markert :) Bedre kondis fikk jeg også ganske fort. Lykke til!

Skrevet

Det tok 2 måneder til jeg så tydelige resulteter, men da var det ikke bare at jeg startet å trene som var grunnen. Kostholdet ble også skjerpet.

Jeg fokuserte hovedsaklig på kondisjon og fettprosent så jeg startet å jogge. Det tar jo litt tid å komme i joggeform, da både løpeteknikk og pusteteknikk tar litt tid å innarbeide. Men når løpeformen er på plass brenner det effektivt kalorier :)

Skrevet

Hei du!

Aldri for sent å starte å trene og 24 er ingen alder!

Jeg anbefaler deg å føre treningsdagbok hvis du sliter med motivasjonen.

Ta mål rundt armer, skuldre, bryst, midje, rumpe, lår og legger.

Ta nye mål for hver 14 dag så får du raskt se resultater på papiret, noe som hjelper utrolig mye.

Før også opp treningen din, hvor langt du jogger, hvor lang tid du brukte osv.

Samme med styrke om du skal trene det (noe jeg anbefaler for å få gode resultater).

Å se resultater i speilet spørs hvor kritisk du er men etter et par måneder skal det synes.

Masse lykke til med treningen!

Skrevet

Du får trøste deg med at du ihvertfall ikke får se resultater om du bare sitter i sofaen!

Jeg merket mye i løpet av de første to månedene. Sterkere, mer energis, mer markerte muskler og så strammere ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...