Gå til innhold

Kunne du

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne du vært sammen med en upopulær type? Altså en som har få venner og har det litt vanskelig med sosiale relasjoner? Han er snill og grei, har utdannelse, jobb, leilighet osv, men greier ikke helt dette med det sosiale og har dermed få venner og vanskelig for å knytte kontakter. Sliter litt med depresjoner også pga han føler ikke at han passer inn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne du vært sammen med en upopulær type? Altså en som har få venner og har det litt vanskelig med sosiale relasjoner? Han er snill og grei, har utdannelse, jobb, leilighet osv, men greier ikke helt dette med det sosiale og har dermed få venner og vanskelig for å knytte kontakter. Sliter litt med depresjoner også pga han føler ikke at han passer inn.

Ja, kunne vært med en type som var upopulær. Kommer selvfølgelig litt an på hvor stor mangel på sosiale antenner det er snakk om. Sjenert eller føler at man ikke passer inn går bra, men kunne ikke vært sammen med noen som manglet alle sosiale antenner.

Skrevet

Jepp. Så lenge han og jeg funker bra sammen.

Skrevet

Ja, så lenge han ikke prøvde å trampe på mitt behov for å være sosial ved å forlange at jeg satt hjemme med han i sofaen hver eneste kveld. Å være limt inntil meg absolutt hele tiden hvis vi var på fest eller ute på byen ville nok heller ikke vært så sjarmerende i lengden.

Skrevet

"Upopulær" er et uttrykk jeg ikke har brukt siden ungdomsskolen, men om du mener deprimert og litt sosialt utilpass, så ja.

Skrevet

Jeg er sammen med en sånn nå. Han har sosial antenner, ikke sånn megamange venner, liker å feste men spørs med hva type folk og mengde. Liker ikke store folkemengder som f.eks en populær dag å gå på kino, kjøpesentre, å være ute på byen osv, grunnet mobbing. (been there, done that) så ja, det fungerer :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville ihvertfall ikke vært sammen med et menneske som kan stille seg det spørsmålet!

• Liker 2
Skrevet

Usosial, nei. Det høres ut som det du mener, men det er vel ikke det samme som upopulær?

Skrevet

Nope, ikke noe problem.

Disse karaktertrekkene er selvsagt alt for lite, for å vite om vi ville passet sammen. Men hvis jeg liker en gutt, og han er usosial eller upopulær så betyr det ikke noe. Jeg liker som regel de stille, litt rare, litt nærdete guttene. Men så kommer det ann på hva denne upopulæriteten bunner i, om det handler om store mangler eller "feil" i personligheten din.

Skrevet

Upopulær kan han godt være, så lenge han ikke har depresjoner o.l. på grunn av det. Jeg duger nemlig ikke som hobbypsykolog

Hvis han har få venner blir han jo bare mer "min" :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...