Mamaloco Skrevet 9. februar 2012 #21 Skrevet 9. februar 2012 Forskjell på unger når det gjelder TV titting også ser jeg, min nesten-toåring sitter ikke i ro mer en fem minutter foran TV'n han, uansett hva som står på. Men TV'n står innimellom på Disney Junior kakalen og jeg ser jo at noe er mer interessant enn annet, og Drømmehagen kan jeg nok anbefale, den er veldig fin for de minste Sangen i Mikke Mus Klubbhus slår også bra an her, hører han den så danser han uansett hvor han står hen. Ellers har jeg lagt merke til at dyreprogrammer og programmer med ekte barn er interessant. Men som sagt, min toåring har omtrent ikke tid til å se på TV :gjeiper:
Gjest happy_me Skrevet 9. februar 2012 #22 Skrevet 9. februar 2012 Guttungen her ser ikke på tv. Og det er fordi han rett og slett ikke er interessert i det. Og hadde han hatt lyst til å se på tv..ja så skulle han jammen fått sett på det. Så lenge det ikke hadde blitt for lenge selvfølgelig. Vi oppdaget forresten Drømmehagen her om dagen, og det likte han faktisk satt i hele 5 minutter og så på
Chiyo Skrevet 9. februar 2012 #23 Skrevet 9. februar 2012 Niesen min er ett år og noen måneder. Når jeg passer henne, sitter jeg alltid på Disney Junior når jeg trenger noen minutter ro og fred. Hun gidder ikke se så mye av gangen, men hun liker veldig godt Mikkes Klubbhus, Magiske Flyttefolk, Handy Manny, Spesial Agent Oso, og Tøfferud.
ofelia Skrevet 9. februar 2012 #24 Skrevet 9. februar 2012 Junior er 10 mnd og ser ca aldri tv. Det hender vi slår på tven før han legger seg i helgene, men vanligvis ikke på hverdager. Han er ikke interessert i div dårlige barneprogrammer, men syns det var kjempemorsomt med musikkvideoer på mtv. Da dansa han med
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå